tirsdag 16. august 2016

Vil DU se Turnusen Min?? -Egne Strikkeprosjekt


Der lurte eg deg litt HAHA Men bare bittelitt, ja for du skal få se Turnus-Gjengen min av StrikkeProsjekt som ikkje er blitt Ufo ennå, men først må eg fortelle no! Noe SPENNENDE!!

Fra og med i dag Legger eg ned DENNE bloggen!!!
Ikkje HYL, du mister meg ikkje helt hehe
Eg blir bare ENDA bedre ser du :)


Men først en liten BloggHistorie:

I mai 2006 opprettet eg min aller først blogg på plattformen Blogdrive, det var der flere av dere lærte meg å kjenne.
Etter 5 år på Blogdrive ble alt så tungvint så eg byttet til Blogspot, det er denne bloggen som du leser nå :)

Bloggen min gjorde et KJEMPEHOPP den gang
og lesertallene økte betraktelig og i fjor sommer skled eg inn på ToppListen over blogger i Norge :) Det har vært GØY, men eg vil ha det ENNÅ kjekkere så etter 5 år på Blogspot Takker eg for meg og fortsetter ferden videre :)

Denne bloggen her vil så lenge den kan være søkbar, dvs du mister INGEN av sidene mine med oppskrifter, du kan også fortsette å gå inn på den og lete etter f.eks oppskrifter om
du vil. Den blir altså IKKJE slettet!

Den siste uke og vel så det har eg hatt en Web-Designer som har jobbet med designet på den nye bloggen
og EG er iallefall KJEMPEFORNØYD!!!!

HÅPER virkelig at DU også liker den nye bloggen min
og eg HÅPER du blir med meg på Eventyret videre <3
Ja for uten deg er det jo faktisk ingen blogg.....




Den NYE bloggen min finner du




Velkommen inn skal du være!





Go`klem fra ei VELDIG spent Vibbedille :)

Ingen kommentarer: