lørdag 6. august 2016

Strikk UllBukser til Barna! -13 FLOTTE Oppskrifter!

Marianne J. Bjerkmann

NOK eg gang har et Design vippet meg fullstendig av pinnen(e)!!! OMG! Sjekk DEN buksa du!?? Ikkje sant denne er fullstendig PERFEKT sammen med VIGGO`en eg nettopp strikket ferdig?? Tenkt deg denne i hvitt, litt striper på vrangborden (Som i genseren) og like knapper som i genseren?
Ja ikkje sant det blir fullstendig PØRFEKT? Vettu ka og som er PØRFEKT!?? Garntype OG strikkefasthet!

JEPP, så eg skal strikket den i dobbel Holst Supersoft, akkurat som i genseren! YES YES! Eg blir så GLAD når ting rett og slett bare klaffer! Enig i det, ikkje sant??

Dette vil da si at eg får strikke Bootiene eg startet på i går sånn inni mellom, det er eg så vant med så
DET går GuddiGuddi :)


Bildet over
Str 6 mnd/ 1-4 år

NORSK Oppskrift




Marianne J. Bjerkmann

Str 1-2, 3, 4, 6 år

NORSK Oppskrift




Strikkelisa

Str 1, 2, 3-4, 5-6, 7-8 år

NORSK Oppskrift






Monica og May-Lill Norseth

Str 6, 12 og 18 mnd/ 2-3 år

NORSK Oppskrift




Gørill Skaret

Str 6 mnd- 4 år

NORSK Oppskrift




Lill Johansen

Str 3-12 mnd/ 1-2/ 4-6 år

NORSK Oppskrift



Anita Grahn

Denne buksa strikkes i et garn som de fleste har liggende,
eg kaller det "pinne 3 garn", ja som Karisma, Østlandsgarn, Peer Gynt, Lima m.m Tanken min er å strikke denne
i nettopp Lima :) Finner nok en genser eller jakke
som passer til :) Må jo tenke litt Julegave også :)


Str 0-12 mnd

Engelsk Oppskrift




Kate Oates

Str 6-12-18 mnd / 2 og 4 år

Engelsk Oppskrift




Caroline Brooke

Str 0-12 mnd

Engelsk Oppskrift




Nora J. Bellows

Str 2-5 år

Engelsk Oppskrift




Maude L. Baril

Str 3-24 mnd

Engelsk Oppskrift




Ira Rott

Str Newborn-24 mnd

Engelsk Oppskrift




Qianer Huang

Str 0 - 24 mnd

Engelsk Oppskrift


* * * * *

Ahaa LØRDAG! Det har alltid vært KoseDagen vår her hjemme, Hele året er DET dagen Pysj er obligatorisk hehe
Som de aller fleste er det litt extra god mat, eller noe spesielt og det er litt Snop og Chips på bordet. I dag er intet unntak og Ali gikk AMOKK i Ostehyllene i går, så her blir det
Ost & Kjeks i kwell :) Det er alltid like koselig :)

Kan TRO det var NYDELIG å legge seg i går kwell...ehee...
i natt :) Mmmm eg skifta på sengene i går og satt vinduet helt åpent! Jepp, det ER seriøst HØST i lufta for det ble skikkelig Brrr Kaldt-desto herligere å smyge seg under dynene :)

Jepp, eg, ja Ali også, sover med 2 dyner! Kun 1 natt
i sommer har eg sovet med èn dyna, da var det over
20 grader så det sier seg selv. Elsker å ha 2 dyner
og MANGEN puter rundt meg! Me har totalt 8 puter
i senga.....! Unormalt? Nop, ikkje her! Begge ungene er også smittet av det og ha både 3 og 4 for seg selv,
ja og selvfølgelig 2 dyner :) *ler*

Som du muligens skjønte over her blir det NYTT prosjekt
i dag så etter en kjapp kattevask på badet er eg
i gang skal vites :) JuHuuu Dette blir en SUPER lørdag! Dagen er Viet til ME-TIME og eg skal stenge ute den vonde hofta/foten, hmmm tro hva det kan være??
Tenk om det er TitanHofte next!??? OMG! haha





KOS deg og Ha en
SUPER KOSELIG
Lørdag sammen med dine :)







Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille :)

3 kommentarer:

Henriette Celin sa...

Så mange fine strikkeplagg :-D

Hiks sa...

Hei. Hvis du satt mye i skredderstilling i sofaen og nå mye med bena rett frem vil du få vondt i hoftene. Har kronisk betennelse i slimposene på hoftekulene og det gjør vondt. Sitt mer i skredderstilling og prøv litt tøy og bøy på hoftene. Håper det er en så enkel årsak til de nye vondtene dine.

Blir farmor i november og nå er det rosa babystrikk som gjelder.....

Ha en superduper lørdag !!

Hilde

Vibbedille sa...

90% av tiden eg sitter er i skredderstilling får det ikkje helt til med beina rett frem hehe

Blir gøy å bli farmor - Heldigen deg 😊