torsdag 11. august 2016

Noen av mine Norske Favoritter!

Siv Jane Aksdal

Uansett hvor eg snur meg så ser eg bare baby/barneklær....og eg VET at flere av dere liker det!
Jepp, for ganske mangen av dere skal bli farmor/mormor
og ikkje minst tanter og dere snapper til dere oppskrifter som varme hvetebrød! Dvs eg har virkelig klart å "lure" dere inn
i BabyBobla! HAHA Ikkje sant det er gøy!? Ikkje bare det, men noen av dere har også vært på "Søstrene Grene"
å kjøpt barnekofferter til innpakking av klærene,
ikkje sant det ER skjønt??

Tror det blir mange GLADE og overveldende nybakte mødre
i det ganske land i nærmeste fremtid! SÅ GØY! Du snakker om at me befinner oss i en Luksus Tilværelse!
Svenske Hollywoodfruer kan bare gå å legge seg,
det er me som RULER! YES!

Gi meg et nøste og et par pinner
og eg skal lære deg KOS og luksus eg :)




Bildet over
Str Newborn, 1/3 mnd og 3/6 mnd




Marianne J Bjerkman

0-6 mnd/ 1-5 år




Tora Frøseth design

Str 3,6,12,mnd/ 2,4,6,8 år




epipa

newbor, 3 og 6 mnd
Gratis Oppskrift




Ann Myhre/ Pinneguri

Str 1,3,5,7 og 9 år




Barbara Prime





Marianne J Bjerkman

Str 6 mnd-3/4 år




Strikketante

Str 1-12 år




Strikkelisa

Str 1-12 år




Anna & Heidi Pickles

0/3, 6, 12, 18-24 mnd


* * * * *


Phu-huu nå går me den SISTE Helga denne ferien i møte
og på mandag da er det tilbake til tidligere morninger
og matpakker! Kunne virkelig godt tenkt meg 2 uker til,
ja siden de har meldt SOMMER ved skolestart hehe

E litt usikker på fra hvor den Sommeren skal komme for her våknet eg til 8 grader.....er i grunnen ganske så kjølig det
og det holder slettes ikkje BARE med sol
om det er DET de tror!

Neida, me får bare krysse ut på kalenderen og heller ønske Høsten velkommen og alt det herlige den drar med seg!
Ja eg kan SE noen gulbrune blader på treet her,
det er vel eg sikkert tegn, ikkje det??

Glede meg til Høstkolleksjonen på Nille og er alltid like spent på fargene som kommer, da spesielt på lysene :)
Noen som har lurt?

Nå bør eg faktisk få på meg ei litt anstendig bukse for eg skal gjøre et forsøk på å komme til butikken hihi
Jepp, melk må man ha :)







KOS deg masse og NYT
en STRÅLENDE dag :)






Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille :)

3 kommentarer:

Gunn Kristin sa...

Den bodyen må vel være den fineste jeg har sett noen gang. Nydelig.

Vibbedille sa...

Tror nok eg må strikke den ja 😊

Kristin sa...

Hei<3
Du finner så mange flotte oppskrifter, takk for all inspirasjon. Den bodyen havnet rett inn på IPaden , må strikkes!
Ha en flott og kreativ høst.

Klem fra Kristin