tirsdag 9. august 2016

Mitt Neste Store Prosjekt! -Norske StrikkeOppskrifter

Strikkelisa

Ååååå SE PÅ DENNE JAKKEN!!!

Mmm så deilige! Akkurat sånn ein jakke som er nydelig herlig å pakke seg inn i, trekke ullsokkene opp til knærene
og krype godt inn i en varm armkrok!

Hvis ikkje DETTE blir ÅRETS HøstKardigan,
ja så vet ikkje eg!

Syns virkelig denne er verdt å SPRE slik at mangen kan få GLEDEN av denne Herligheten <3
I`m i LØøøVE! Å ja, oppskriften er selvfølgelig kjøpt
og bønnhørlig lagret i riktig mappe :)

Den strikkes selvfølgelig i garn som er enkelt for de fleste
å få tak som f.eks; Nepal fra Drops eller Tweed fra DSA Mmmm digger begge deler eg ;)

Pga garnet vil nok denne jakka komme seg fort av pinnen!

Denne jakka skal bli MIN, må bare få ferdig litt småplukk her først som noe BabyStuff og 2-3 gensere til meg selv :)


Bildet over
Str XS-XL

NORSK Oppskrift




Strikkelisa

Ja eg VET eg har hatt denne fremme før, men denne skal også ganske straks på pinnene! HELDIGEN meg! JuHuuuu Nop, den er ikkje til meg, selv om eg VIL/MÅ ha denne også, men Amira har bestilt den som gave til ei venninne :)

Endelig har hun funnet sin egen måte å benytte seg av mine strikkeferdigheter på hehe Å nei, hun selv vil ikkje ha!
Ikkje i den hele tatt! Mulig hun fikk mer enn
nok da hun var lita hehe


Str XS-XL

NORSK Oppskrift

Til slutt vil eg bare si at man SKAL respektere Designerene bak alle disse flotte oppskriftene!
Ikkje del over en lav sko!

Ei oppskrift koster ikkje all verden i forhold til arbeidet som ligger bak, tenk hvis det var ditt arbeid som ble spredd over alt uten at noen betalte for det!
Ikkje greit det altså...




Når eg var syk med f.eks feber, forkjølelse o.l da eg var liten og var hjemme fra skolen ble eg alltid dullet med. Som regel fikk eg alltid noe og hver gang ønsket eg meg Tegnesaker! Det var noe eg ALDRI kunne få nok av! Mmmm ingenting kunne slå ei nye tegnebok og tusjer/farger, ble mange koselige timer av det skal eg si deg :)

Nå i dag da eg måtte ned på apoteket havnet eg innom Nille vettu hihi Ente opp med ei Tegneblokk og deilige tusjer!
Ja du ser det at formen har ikkje vært
så bra de siste dagene...



Det er ikkje noe influensa eller noe på gang, det bare ER slik kroppen min er i en evig bølgedal! Når eg har slike dager spiser eg så og si ikkje så da blir eg selvfølgelig slakk
og sliten, men det kommer seg nok denne gangen også :) *Optimist*

Følte meg litt pigg etter en God dusj tidligere og pysj er det beste eg vet på slike dager, har t.o.m sovet i et par timer nå i ettermiddag og som det sies: Søvn er den beste medisin!

Ali har styrt i vei på kjøkkenet og laget en lett og nydelige pizza, bortsett fra bittelitt kylling er det vegetar-
Akkurat hva eg trengte nå :) Skal nå iallefall prøve
å få i meg mer enn en bit :)

Utover kwellen nå skal eg ta å strikke litt og kanskje det blir noen Mandala i den nye tegneboka mi?






KOS deg og nyt en
Tidlig Høstkwell :)






Go`klem fra ei litt sliten Vibbedille :)

Ingen kommentarer: