fredag 5. august 2016

Høst & VinterKjoler - Norske StrikkeOppskrifter

Anna & Heidi Pickles

Hver Høst er eg på den samme Jakta; ULLkjoler!
Mmm det er SÅÅ behagelig å bruke når det begynner å bli kaldt! Eg har en god del ullkjoler nå, men det er jo alltid kjekt med noe nytt, ikkje det?

I kurven min her i stua har eg jo 3 prosjekt som er på vent pga av BabyBobla eg befinner meg i, men et eller 2 av de prosjektene som er gensere er også VELDIG tilrettelagt for
å bli nettopp KJOLER! Skal ikkje se bort i fra at eg bare strikker den lang, ja en del lengre og på den måten fixer
meg årets Ullkjole :) *Smart* hihi


Opp til str 51"




Anna & Heidi Pickles





Anna & Heidi Pickles





Anna & Heidi Pickles





Anna & Heidi Pickles



* * * * *

Eg i grunnen ganske skutt her her sitter! Ali satte i gang
å tømme kjøkkenet og eg følgte opp med å virkelig RIBBE soverommet! Mmm dvs REN og FRESH seng i kwell,
finnes nesten ikkje noe bedre :)

De siste morningene nå har eg også våkne med veldig vond (RAR?) hofte! Hmmm Føler det sitter i leddet, knissier
og klikking og det gjør liksom vondt dypt inni rompeballen!?? Begynner hofteleddet mitt å skrante og nå??
Håper virkelig det går over av seg selv! Nok Nå!

Litt senere, ja sånn i kvellingen blir det å hente hjem helgekosen, satser på å få det kjapt gjort for eg vil hjem å ha meg en varm dusj :) Føler det er blitt kaldere i lufta?
Ja litt sånn skarpt!?? Muligens bare meg, men fuglene flyr sørover som aldri før hehe Jammen godt de har startet salget på stearinlys på Nille, satser på en tur innom der i dag :)





Men du?
KOS deg og ha en
Skjønn FredagsKwell :)
Her blir det stille og rolig!








Go`klem fra ei fortsatt sliten Vibbedille :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ullkjoler eller laaange gensere er superdeilig på kjølige sommerdager, våte høst/vårkvelder og kalde vinterdager hehehe. Jeg har strikket meg en laang genser i lysgrå kauni med grunnoppskrift fra Ann Myhres hverdagsjakke. Den ble kjempefin og utrolig god å ha på. Tror nesten jeg må ha en til. Det var ikke mye igjen av to nøster da jeg var ferdig, hårfin beregning:)). Håper du har en fin kveld. Hilsen fra Merete