onsdag 6. juli 2016

Nytt fra Melanie Berg - StrikkeOppskrifter

Melanie Berg

Der var det jammen meg nye Go`saker fra Melanie Berg!
Det kan man like sånn midt i uka, ikkje sant?? Eg har faktisk et av hennes sjal på pinnene - The Love of Spider -
meeeen det er buet i nakkekanten og det liker eg egentlig ikkje......Ja, mulig eg er rar hehe


Bildet over
Str 72 cm X 230 cm



Pam Allen/ Melanie Berg

Str 51 cm X 259 cm



Melanie Berg

Str 86 cm X 172 cm


Dette er virkelig GODE oppskrifter,
bare for å ha sagt det liksom :)




Sånn innimellom klevask, klebretting og vasking av badet har eg fått ferdig nesten den ene selen :)

Derfor HÅPER eg virkelig at det er mer og ikkje minst passende knapper i posten i dag! Er liksom ikkje det samme å legge til sides et ferdig prosjekt når ikkje knappene er på plass, DET kan faktisk være "farlig"! Da kan eg ende opp med at eg syr i knappene mens Amira står å tripper og venter på gaven hehe Kjent fenomen eller??

Mens eg har strikket har eg sett på en skikkelig
BRA serie: Scorpion - veldig bra som sagt!
Litt fart og spenning i spedd akkurat passe
komiske situasjoner og drama :)
Jepp, denne likte eg! Du finner iallefall sesong 1 på Netflix


Nå ble det nettopp liv i heimen da gutta her akkurat våknet og kom seg ut av dynene! Ja de er virkelig noen rangledyr
og legger seg omtrent samtidig som når sola står opp!
Dvs eg har fått ganske mange timer i fred og ro hvor eg har bla har styrt og ryddet vaskerommet-
Godt med hva som er gjort. Mye lettere å vaske klær
når det meste er sortert :)

Regner med at Amira er rundt et par hjørner her så får eg se hva resten av ettermiddagen bringer, èn ting er sikkert: Semifinalen i kwell skal NYTES :)






KOS deg videre og ha etter
hvert en Herlig Kwell :)







Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille :)

2 kommentarer:

Strikkeguri Eikevåg sa...

Kjekt å følge bloggen din, med mange flotte og ikke minst fristende linker til oppskrifter.
Kos deg i kveld med semifinalen :) Klem

Håndarbeidsfrua sa...

Lekte sjal, det øverste satt i gang litt tankespinn her. Farlig.
Og så knapper da. Nå er det ingen unnskyldning for ikke å gjøre ferdig uglejakka til prinsesse barnebarn heller. Tok turen til Fredrikstad og Sy-hjørnet tidligere i uken. Ens ærend var knappene. Hadde jo prøvd her i byen først da, men utvalget er magert, så da må man søke ut. De kunne ikke kjøpes på nett for det var et helt konkret fargeønske. Og knapper skal jo være prikken over i en.
Og der fant jeg et helt perfekt stoff med sy-ting på. Måtte ha med en bit hjem. Så får vi se når sylysten melder seg. Har maskinene på et eget hobbyrom og det er vel og bra, men så fort jeg setter meg ned føles det som om all energi forsvinner så jeg må finne meg en annen plass. Mulig stjele spisebordet i perioder så får vi heller ha stående bufe.