onsdag 6. juli 2016

Nydelige NORSKE StrikkeOppskrifter


Tina Hauglund

I steden for å legge meg litt fornuftig i går ble eg sittende
å nyte slutten på en skikkelig koselig og herlig dag,
ville liksom ikkje helt gi slipp på den :)
Slike dager er MAGISKE! Selv om me ikkje gjorde det STORE, hadde me det så kjekt :) Dermed gikk eg til slutt over på å surfe på nett, noe eg ofte gjør før eg etter hvert rusler i seng. I natt måtte eg innom å lure litt hos
Tina Hauglund, pleier å droppe innom der i blant og HUN har så mye flott kan du tro! Eg skal virkelig benytte meg av hennes design nå som eg befinner meg
i denne herlige BabyBobla :)

Syns jammen du også må ta deg turen, gjerne znappe med deg en oppskrift eller 3 hihi Det er fort gjort å bli betatt hehe Nei, eg får ikkje betalt for å skrive det, det er bare min OPPRIKTIGE mening + eg står fast på at NORSKE designere må fremmes mer enn de gjør :)


Bildet over
Str 1 mnd - 8 år


Tina Hauglund

Åååå SÅ herlig! Eg fant jo genseren MIN også
i barnestørrelse! Kjenner noen små eg som kunne hatt en!
Min genser er litt på pause vettu grunnet babystrikking,
men dette var GØY!

Str 1 - 10 år



Tina Hauglund

Ååååå eg kjenner ei lita ROSA Prinsesse eg!
Hun er ca 1,5 år og hadde passet en slik fluffy kjole!
Awwww strikkes i Nydelige Baby Alpakka og Faerytale- Mmm herlig Kombo det :)

Str 1 - 5 år



Tina Hauglund

En skjønn "Pynte"Body er veldig greit,
både til Hverdags og Fest :) 

Str 1 mnd - 4 år



Tina Hauglund

En Herlige kjole som fint kan brukes hele året :)
Kan også med enkle grep strikkes med lange ermer :)
La garnet bestemmet hvilken og hvor mange
årstider den skal brukes :)

Str 3 mnd - 12 år



Amira tok med seg bilen i går kwell da hun dro hjem så i dag er med strandet i heimen, ja hvis me ikkje tar beina fatt hehe Det var i grunnen helt greit siden det er meldt KULING i dag og da blir det uansett ikkje noen strandtur. Det som er fordelen med nordavinden er at den ikkje kommer inn på terrassen her, nå skal den vri litt  fra vest, men det får me tåle. Siden det da er meldt sol kan det bli ganske bra
å besøke terrassen i dag *Kikker opp på himmelen* -
Jaja den er iallefall bitte litt blå om ikkje annet :)
Kanskje eg kan forbedre det der skillet eg har? *Optimist*

Mulig eg bør gå å vaske maskinene eg satt på i går
EN GANG TIL!?!? Er fæl på å glemme vått tøy i maskinen altså, helt og holdent HÅPLØS! Hvis eg da husker å ta det ut nå etterpå kan eg jo bare henge det ut så kanskje det
er tørt i kwell, da blir iallefall NOE gjort :)
I mens kan eg ta å strikke 2 seler :)

Ja vettu HVA?? Eg skal faktisk nå, ja om en liten stund sånn ca (ikkje i dag altså) starte på en prosjekt som er litt stort,
ja større enn baby og barn, det er ikkje mitt, men det er alikevel noe eg har lyst på selv! Har kjøpt oppskriften,
men må forhøre meg om eg kan blogge om det før eg forteller deg hva det er hihi Kan TRO det er lekkert!?!?
Eg VET du liker det, ja for det har du sagt nemligen *fniser*

Men nå bør eg blande meg en kopp kaffi og ta meg en røyk før eg tar eg sveiper blikk over tingenes tilstand her hjemme, Me Tastes senere :)







NYT dagen og KOS
deg masse :)







Go`klem fra ei MegaFornøyd Vibbedille :)

2 kommentarer:

siddisisalou sa...

Ble så betatt av Sofiegenseren at nå er mønsteret innkjøpt og genseren er allerede på pinnene !
Takk for tipset.

Håndarbeidsfrua sa...

Farlig mye lekkert til småfolk. Og nå ble jammen nysgjerrigheten vekket også.