fredag 29. juli 2016

Nydelige Norske Kofter i Gode og Rause Størrelser

Wenche Roald

Eg blir oppriktig GLAD når eg ramler over slike Nydelige kofter! Tenker noen av dere også nå blir KJEMPEGLADE!

De er nemligen alle på norsk+3 av de er strikket Topp/Down!
Vettu hva? Det kan da slettes ikkje bli bedre kan det vel?
Jo det kan bli bedre fordi de 2 første koftene (Som eg falt for)
er også i gode og rause størrelser!

Herlig når man selv slipper å regne ut og eg vet at noen av dere er på jakt etter nettopp fine kofter i tynt garn og store mål, så her får du ALT i en kofte! Tenk så FANTASTISK! 

Når du har muligheten bør du virkelig utforske designene til Wenche Roald! Der vil du finne MASSE flott skal vites :)


Bildet over
Opp til str 5XL
(Dvs 134 cm over brystet)




Wenche Roald

Opp til str 5XL
( 134 cm over brystet)




Wenche Roald

Denne strikkes nedenfra og klippes opp 

Opp til str XXL-115 cm over brystet




Wenche Roald

Opp til str XXL- 122 cm over brystet


Hvis du er like fornøyd nå som meg, ja da har du
det godt altså! ALLE disse koftene skled rett inn
i Favorittmappa mi JuHuuu




Åååå i dag har eg GANGSPERR i leggene!
TAKK til alle oppover bakkene i går HAHA
Føler eg vagge som ei ku her hjemma så eg må
nok ta å strekke ut litt!

Ble noe mer styr enn forventet ved handlinga i dag så eg var GANSKE så pompa og sliten da me kom hjem! Ja me var ikkje hjemme før halv 6! Åååå det liker eg ikkje....
Men men så har me da gjort et par god gjerninger
*Noterer i boka*

UANSETT, eg er i humør for en skikkelig HERLIG kwell
og DET skal ingen, ja og eg mener INGEN ødelegge for meg! Jepp, det gjelder å være litt streng av og til, ja rett og slett litt EGO! Si NEI eller STOPP og ta hensyn til seg selv! Er er STOLT av meg selv for eg har nemlig brukt masse tid på å lære nettopp det! Det er sååååå VIKTIG!
Det er slutt på tiden da eg ble "brukt"!

Ikkje sant du og får en ekkel følelse inni deg om
du føler deg brukt? Ja da vet du hva eg mener :)
Så GODT at du og eg iallefall er enige <3 

Nå har Ali, Jr og eg koset oss med herlig Spagetti Bologné, mulig Amira kommer også og da er Redet mitt KOMPLETT hehe Ja, fy søren, eg og me har det jaggu GODT når me bare får være i fred hehe





KOS deg DU også!
NYT kwellen og gjør noe
som DU har lyst til!






Go`klem fra ei Lykkelig og Forelsket Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: