lørdag 23. juli 2016

Møt Høsten med en Bokstavlig Genser! -Flotte StrikkeOppskrifter

Casapinka


Nei, det ikkje å putte under en stein at NESTE mandag er det 1.august....Sommeren er på hell og me kan begynne å kjøpe penal og nyspissa blyanter-IGJEN! Ukene flyr så alt for fort, blunk 2 ganger liksom og ei uke er borte!

Det kan for ALL del bli sommer i august, husker flere skolestart fra barndommen at turen gikk rett på stranda etter siste time......Begynner å bli en del år side, ja både at eg gikk på grunnskolen og at det var skikkelig sommer i august....
det er måneden for å "Gjøre seg klar"! Jepp, klar til skole, studier, ja og å forberede seg til HØSTEN!
Mmmm MIN absolutte favorittid sammen med Vinteren!
Eg ble nok født med et ALT for stort KoseGen og da tiltaler det kalde halvåret meg mye mer!

Mmmm Tjukk genser over pysjbuksa og Tjukke ullsokker, DET er digg det!

Så hvis DU er litt kjapp med pinnene er det fortsatt PLENTY av tid til å strikket seg en SteinKul KoseGenser! En helt klar og tydelig genser vil eg si dette er og den seiler rett inn blant Topp10!




Bildet over
Opp til str 61"





Casapinka

Opp til str 48"




Casapinka

Opp til str 46"




Andrea Mowry

Opp til str 76"




von Hiterm Stein

Opp til str 49"



Etter en kjapp tur på badet er eg nok klar for resten av dagen! Litt usikker om eg skal finne en serie og strikke eller om eg muligens flytter meg ut på terrassen? Er MELDT
ca 20 grader og sol så får me se hva me får :)

Ali var fysen på Fahitas igjen så han vil nok befinne seg en del på kjøkkenet i dag og eg håper på litt Me-Time :)

Dagen i går var ikkje helt god! Har i grunnen ikkje hatt skikkelig migrene siden mars ca, men i går var eg borti den litt sånn av og på- Nok til at eg ble en del sløv og trøtt.
Satser på at hodet er skikkelig "På Plass" i dag :)

Nå skal eg uansett gå på badet å få glattet dette vanvittige kråkereiret mitt! HAHA





KOS deg og ha en
Skjønn Lørdag!








Go`klem fra ei avslappet Vibbedille :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nyt dagen i dag! Bruk den slik den er! Pust dypt ned i magen og vær her og nå! Høsten kommer når den kommer ;-) Strikking er en fin måte å være mindfull på!

Min datter sier til meg: det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær ;-)

Ha en fin lørdagskveld!

Mvh Mari-Anne ;-)