torsdag 7. juli 2016

Knappe Eventyret fortsetter - Direkte Link


JuHuuuu!!!
100 nye knapper i postkassa i dag :)

I dag kom de gøyeste av de alle! Insekter og smådyr -
Så KULT, ikkje sant??

En strikkes og heklers DRØM hehe




"DragonFly" -Åååå mitt favoritt insekt :)

Ååå de der STOOOORE øyenstikkerne som flakser på sørlandet og oppi heia her er HELT vidunderlig vakre og eg må alltid prøve å få tak i en! Nei, eg dreper den ikkje,
eg studerer den og slipper den fri igjen, JA, det er fullt mulig
å få de til å stå på hånden din :) DEN følelsen vettu!



Disse er jo bare SÅ perfekte!
Akkurat passe til det eg kan tenke meg å bruke de til :)
Disse er som du ser nesten 4 cm høye og er blant de lengste



Dette er ikkje knappene som du syr f.eks 10 stykker av i en barnejakke, men de er perfekte til å pynte opp en jakke med en eller 2 stk. Eller du syr 1 eller så mange du vil på ei lue eller på tøfler, finnes nok mange bruksområder :)



Dette er da èn av grunnen til at eg samler på glasser med skrulokk! NUTELLA glassene er supre til knapper,
eg fikk 100 insekter oppi 1 glass - PERFEKT :)

Disse knappene selges i poser à 50 stk, eg kjøpte 2 poser, altså 100 knapper,  GJETT hva eg betalte??? HAHA
Rett UNDER 30 kroner! Jepp, det er sant!

Ebay er plassen så klart, ingen over ingen ved siden av, iallefall ikkje når det gjelder kvantum hihi

For å kjøpe AKKURAT disse går du inn HER!

Sånn, nå kan eg bare vente på de 300 siste knappene hehe
Fortsatt har eg ikkje fått de eg skal bruke i BabyRomperen *Tålmodighet*



Eg har allerede både vært ute og i dusjen,
ute var det forresten surt og KALDT!
Har t.o.m sittet å tegnet opp mønsteret på et teppe min mor skal strikke så da har hun strikketøy en stund hehe


Nå gjenstår det bare å finne frem strikketøyet
og nyte resten av ettermiddag!






KOS DEG!






Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille :)

2 kommentarer:

Gunn Kristin sa...

Så herlige knapper! *løper inn på ebay*

Håndarbeidsfrua sa...

Ja hva skal jeg si? De knappene kommer garantert i min postkasse om 10-12 dager. Perfekte til å pynte opp et ellers enkelt plagg.