tirsdag 5. juli 2016

Knapp igjen og STRIKK!


Ny pose med 100 knapper lå i postkassa i dag JuHuuu
Dette er sååå GØY! Tror eg er i ferd med å forelske
meg i ebay!! Jepp, det var der eg ramla på knappekjøret
og bestilte hele 700 stk hehe
Til nå har eg fått 300 og foretar lett jogg til postkassa
hver formiddag på jakt etter mer :)

Ser jo utifra de 3 posene eg har fått at eg
har hatt JENTEbaby i hodet hehe
Det eneste med blått i den nye posen er det over, eller knapper som kan passe i den blå Romperen eg strikker på :)



Ellers går det veldig mye i rosa og blomster :)
Alle knappene er 15 mm, dvs de passer supert til småplagg



Disse 6 fant eg også, men KUN 3 av hver -
Veldig synd egentlig



I grunnen så passer de fleste av disse blålige knappene på dressen, og eg KAN bruke forskjellige, men eg
skal uansett vente på "HomeMade" knappene i tre
før eg bestemmer meg :)


I dag "stengte" Ali kjøkkenet og ingen mat ble laget........


...derimot så inviterte han meg og ungene på McDonald hehe Ungene sitt ønske.

Dette er noe me gjør MAX 1 gang i året og siden det er
A`id i dag passet det fint med litt utekos :)
Dette er slettes ikkje bra mat for meg, men noen nuggets
og litt chips smaker da veldig godt ;)



Etter maten ble det kaffi, som for øvrig var skikkelig god,
ute i sola :) Eg mener, fikk jo t.o.m melk & sukker :)



Ali nyter sola og utsikten (nemligen meg) *ler*



Jr er i alderen hvor det å ta bilder er pyton -
derfor blir det bare abligøyer :)




I dag har det vært en GOD dag :) Me 3 kjørte og hentet Amira på jobb og durte til McDonalds altså hvor me koset oss og hadde noen koselige timer :) KvalitetsTid i hverdagen :)

Nå har Amira inntatt sofaen her i kosedress
og resten av kwellen blir i SlowMotion :)
Blir nok strikkings på meg ja, er det straks selestrikk!





KOS deg og ha en
STRÅLENDE Kwell :)







Go`klem fra ei GLAD Vibbedille :)

Ingen kommentarer: