lørdag 16. juli 2016

Herlige Baby & BarneKlær - 8 Gratis StrikkeOppskrifter

Purl Soho

JuHuuuu det er lørdag og slettes ikkje noe strandvær! HAHA *Prøver å holder humøret oppe* hehe

Me kan jo like godt først som sist STARTE med
været så er det gjort liksom:

"Et lavtrykk i Norskehavet gir regn og regnbyger det meste av dagen. Vinden dreier sørvest i løpet av morgentimene,
det vil blåse opp i stiv kuling utsatte stedet.
Litt synkene temperaturer"

Sånn da var det gjort, da er det tilbake til "bisniss" :)
Jada, eg valser inn og ut av den der BabyBobla
og i morgentimene MÅTTE eg innom hos PurlSoho, DER kan du jammen finne mye fint altså! Enkle plagg, men fy søren de er veldig fine :) Bare ta en titt på det eg Znappet med meg, og du? ALT er GRATIS :)



Bildet over
Str 0-18 mnd




Purl Soho

Str 0-18 mnd




Purl Soho

Str 6-18 mnd




Purl Soho

Str 6-18 mnd




Purl Soho

Str 12 mnd - 6 år




Purl Soho

Str Newborn - 6 mnd




Purl Soho

Str 18-30 mnd




Purl Soho

Str 0-6 mnd



Nå? Hvor mange oppskrifter ble det på deg?? Hehe eg tok med meg 8 eg....Åja, det var jo ALLE! hihi Vet jo aldri når LYSTEN plutselig dukker opp :)

* * * * *

Siden Ali skal være for det meste på kjøkkenet i dag satser eg på MYE Me-Time, dessverre har ikkje ennå klart å fylle opp kvoten min så eg må bare stå på!

Det er slitsom å bli sliten på den måten syns eg, eg føler akkurat som om det vokser opp et "trykk" et sted og det slipper liksom ikkje helt taket før eg er alene i stua....
Det inkl også at eg ikkje har noe eg vet eg må gjøre om en halv time eller så. Skjønner?? Eg kan godt finne på å sprinte rundt i leiligheten med klær på armen og moppen i den andre, men det var ikkje planlagt så dvs eg slappet godt av helt frem til da. Jammen vanskelig å forklare hva eg mener UTEN å høres dum ut hehe

Men ME-TIME for meg betyr kort og godt å være alene,
ha det ganske rolig UTEN å vite at det er NOE eg gjøre senere, var det lettere å skjønne? hehe

I dag satser eg på at det er en sånn dag, selv om eg garantert kommer til å brette et smekkfult stativ og få det
i skapene, men det er ingenting eg planlegger! Det skjer om det skjer. Det "verste" er hvis noen sier:
"Du, når du reiser deg, gidder du....?"
Argh.....DA reiser eg meg å gjør det med èn gang hehe
Få det gjort liksom haha

Pga av liten Komplett Me-Time i går ble det ikkje så veldig mye strikking + eg var så søvnig! Var jo oppe i 8 tiden i går uten å ha meg en kwil- dermed ble eg sittende å Duppe litt
i stolen. Ja HALLO, eg satt liksom å SÅ "Dødelig Våpen 4" UTEN å orke å skifte kanal! Haha da er det gale!

I kwell derimot har eg planer om å se en film på Tv2Livsstil:
The Pursuit of Happyness med Will og Jaden Smith,
denne begynner kl 21 dvs eg har en halv time til å bestemme meg, for du ser det, kl 21.30 på Tv3 begynner
Min Beste Venns Bryllup med Julia Roberts så kanskje eg Zapper over på den? Kommer LITT an på humøret mitt :)
Har uansett sett begge filmene mange ganger og kan absolutt anbefale de til en koselig lørdags kwell :)





Nå må du uansett KOSE deg
og NYTE en Herlig lørdag!
Drit i været :)






Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille :)

Ingen kommentarer: