fredag 22. juli 2016

Fredags Strikk og en Knapp Seier!


Jadda, du ser det, det kommer seg på
Little Sister`s Dress (Gratis Oppskrift)
Har ca 10 cm igjen på skjørtet og planen er SELVFØLGELIG å få den ferdig strikket to night!



Siden eg gikk skikkelig BANANAS på Ebay etter knapper skal det heller ikkje blir problem å finner 2-3 stk som passer helt perfekt til Årets JuleKjole :)


Men skal me finne ut HVEM som skal få en ganske solid pose knapper av meg-Helt Gratis!

Bare for å summere litt opp:
Eg har BESTILT 700, FÅTT 600 i posten, altså var det
600 knapper utgangspunktet. Eg opplyste også at ingen av knappene var heller tatt i bruk til noe

Da må du ta totalen som altså er
600 - det som er i posen, ok?
I posen er det 99 knapper hehe

Dvs de da er 501 knapper i.....


....Disse 2 klassene!

INGEN klarte å gjette at det var 501 knapper hehe
Men flere var VELDIG nærme, derfor måtte eg bruke Random mellom 5 stk



De 5 som var KUN 1 knapp i fra er:
(Lista er nummerert etter når de skrev kommentaren)

Nr 1: Turid Josefsen 500
Nr 2: Jill Lothe Mamic 500
Nr 3: Aase 502
Nr 4: Anonym Åse 500
Nr 5: Anonym Beate 502

Dette ble da lagt inn i Random og vinneren ble:

JILL LOTHE MAMIC

Gratulerer så mye!
Send meg adressen din på mailen min:
tanteerfortsattgal@hotmail.com

(Mange klager når eg legger ut blogglink derfor bare skrev eg add nå)





Nå er Jill EXTRA heldig fordi den siste posen kom i posten
i dag og dermed putter eg oppi noe til, da har du altså fått av ALLE knappene eg fikk i posten :)

Håper de kan brukes i mye fint :)

* * * * *

Sånn litt nå til slutt kan me jo ta en tilbakeblikk
på det siste døgnet! HAHA


Ble jysla travelt her i stolen i går kwell som du ser! hehe
Det poppet opp Pókemon hele tiden jo *ler*



Ali fikk seg t.o.m en kompis på handleturen i dag!



Me fikk verken fred på Kiwi eller.....


...Rema!
Ble travelt å pante flasker i dag hehe

Joda, me syns det er skikkelig morsomt! Husk det at den som har det morsomt og koser seg,
ja DEN lever desto lenger :)


I grunnen litt sliten i dag....Ja du vet eg svingte meg med støvsugeren i går, ja jaggu tok eg meg en Tango med Moppestanga og så ryggen er så langt ute på tur som overhodet mulig tror eg!

MEN! Eg skal strikke og kose meg for det om!!
Med så lite som eg har igjen på kjolen og med NYTT prosjekt i horisonten kan eg ikkje legge meg ned å grine! NOP!
Det er jaggu meg NOK annet å grine over her i verden!





Håper du KOSER deg
og at DU også får en
Koselig Kwell :)








Go`klem fra ei KnappeGal Vibbedille :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Jammen mej er ho heldigaste dama i gata :-)