søndag 10. juli 2016

Enkelt og Lekkert - StrikkeOppskrifter av Isabell Kraemer

Designer Isabell Kraemer

YES YES YES! Nytt genser design fra Isabel Kraemer! JuHuuuu Burde nesten hatt ei kake her! Eller DET har me jo hehe Ali har nemligen bak sin NAMORA spesialitet!
Sorry, back til genseren!

Har presisert det ofte, digger Isabell og genserene! De er så enkle og lekre! Stilrene, SAMTIDIG som hun inkluderer litt finurlige løsninger og detaljer, er DU en Kraemer Fan??
DET er eg og nå fikk eg ENDA en genser på Favoritt Lista,
ja eg har vel stort sett ALLE og skal strikke de en etter en, ferdig snakka!
Hva med deghvor mangen har DU på samvittigheten??

Denne over her er NY nå i Juli og som vanlig har den en PRIKK, ja den over I`en vettu :)


Bildet over
Opp til str 53"




Designer Isabell Kraemer

Opp til str 50"



Designer Isabell Kraemer

Opp til str 47"




Designer Isabell Kraemer

Ja ja eg VET, har vist denne før, men klare FAVORITTER kan ikkje vises for ofte, ikkje sant?


Opp til str 53"




Benytter selvfølgelig anledining til å SKRYTE av min egen herlige Ravello! Den er så deilig, og vet du?
Den veier KUN 170 gram!!!
Det er størrelse M og er strikket i Holst Supersoft :)
Snakk om å strikke seg tidenes herligste
genser for en slikk og ingenting :)

Vet at det til stadighet blir påpekt at de fleste bruker bilder
av "perfekte" modeller for å vise plaggene sine,
men hvis du går inn på linkene under bildene her da kommer du på Isabell sin prosjektsiden for hver enkel genser.
Der ligger det flere bilder av genseren på både store og små modeller :) Selv bruker eg stort sett kun designerens egne bilder siden eg promoterer.




Før eg la meg i går kwell/natt fikk eg startet på den første armen på NøstebarnDressen, Åååå det er så lite!
Mmmm men selve dressen ser veldig bra ut og nå er det kun et par små armer og raglan igjen :)




Sånn ellers på strikkefronten er det jo skremmende å se hvor fort kurvene helt lydløst blir fylt til randen!
Kan du skjønne det eller?? Hver morgen når eg kommer inn ser eg det, merkelig, syns det vokser for hver dag!
Er stygt redd for når eg først rydder garnrommet vil det slettes ikkje være plass til alt hehe Garnrommet vokser liksom på UTSIDEN av rommet.....SKUMMELT!



På en helt annen side må eg jo si meg meget fornøyd med Granskogen som Amira trimmet på fredags kwellen!
Er så fornøyd atte, ikkje bare har eg spart noen lapper,
men hun er dualig flinke :)
Nå er det mye kjekkere å slenge på seg litt sminke,
ja når håret ikkje er i veien hehe

Formen min ble bare bedre og bedre utover kwellen i går så bedre kunne det neppe ha blitt! I dag er eg mitt "gamle"
eg igjen, Takk og Pris :)

I følge Yr.no skal det komme betydelig mengder regn idag inkl torden, så får me se om de holder det de har lovet hehe Sist de meldte torden hørte eg ingenting jo! Syns det er "Koselig" eg og NYTER kosen det gir inne, selv om det er SOMMER og me burde vært på stranda.....
Like greit å ikkje tenke på det, man må uansett vær UTNYTTE det til det beste!



Ja slik som me utnyttet det Fantastiske Sommer
Været me hadde 10. juli 2014
*Herlige Minner*

Det var den dagen Jr og eg fanget så utrolig mange krabber og reker og da Ali stupte etter askebeger til meg hehe
Ja me pleier ALLTID ha me askebeger slik at me får alle sneipene med oss for å kaste i bosset, men denne dagen hadde eg GLEMT å pakke det! Ali sto i halsen i vannet
og kikket under vann for å finne det perfekte skjellet, ganske fort så han et digert (halvt) Østers skjell og det gjorde
jobben som askebeger hehe

Den dagen var det hele 22 grader i vannet på Hestholmen, Helt utrolig :) Lurer på hvor mange grader det er i dag Hmmm


Eg lever fortsatt i håpet om å bli litt "svidd" slik at eg blir brun og fresh-Har ennå noen uker igjen av skoleferien og det har vært KNALL sommer i august før :)


Men nå skal eg få styr på den nyvaska håret som eg sov med fuktig i natt! HÅPLØST hehe Da er det jammen godt
å ha ei skikkelig god glattetang på lån
*Må virkelig kjøpe meg en*

Deretter er det på med ullsokker før eg kaster meg over strikketøyet, kanskje eg får BEGGE armene inn på rundpinnen før eg legger meg i kwell?? *Optimist*






KOS deg og NYT
en Suveren Søndag :)








Go`klem fra ei Glad & Fornøyd Vibbedille :)


Ingen kommentarer: