tirsdag 26. juli 2016

Egentlig En Drittjobb.....


Etter en ganske så kjapp dusj i formiddag var eg i grunnen klar for å kaste meg over nytt garn og NYTT prosjekt, meeeen bak øret sto fornuften å kjeftet på samvittigheten.....Det er SÅÅÅ irriterende når det skjer!
Det er derfor klin umulig å starte på noe nytt med en krangel bakom der så det var absolutt ingen vei utenom!
Eg var bare nødt å finne;
saks, synål, knapper og merkelapper!

Åååå det tar sånn tid! Er i grunnen det kjedeligste eg gjør Argh! Men AKK så nødvendig og følelsen du sitter med etterpå? Ja det finnes slettes ingen bedre hehe

Hadde 3 plagg i Kofferten som trengte både knapper
og merkelapper så det tok jammen tid skal eg si deg!
Ja det være nøye, spesielt om plagget har striper! Stripene må jo stemme på begge sider av stolpene og av
og til så blingser man og må gjøre det på nytt!

Men NÅ? Ja nå er det bare en VASK som mangler før eg skal vise deg den lille garderoben :)
Kan tro det er så fint!



*Forelsket*



*Midt i Blinken* (O`Jul med din Glede....)



*Skjempe Søtt*



Nå er det disse 2 som ligger her å hopper!
Først skal me spise middag da, men etterpå Ååååå men eg skal KOSE meg kan du tro! Har noen Ideèr, men eg vet ikkje ennå for eg var så "Dum" å hente inn.....


...Holst KISTA! HAHA
Ja eg tenkte muligens å bruke litt mer farger! hehe
Nei, eg har ikkje alle fargene, men det er jaggu ikkje så langt i fra! Mmmmm ELSKER å ha GODT utvalg!



*STOPP!*
SE hva som lå her!?!?!? WRÆL!
Åååå nå begynte det å dirre i den tåa OGSÅ!!!!

Rister på hodet og tar meg en matbit hehe


Altså; Midt i dette blogginnlegget fikk Jr og eg servert DENNE skamherlige middagen!
Stekte/Grilla kyllinglår liggende oppå Ris inkl "Englehår", persille og tomater + en stor bolle Hvitløksalat :) METT! *Klapper seg på magen*



Men NÅ er tiden inne for å surfe litt etter det nye prosjektet!
Gleder meg til å vise deg hva det skal bli :)






KOS deg med en Herlig
Ettermiddag og en Skjønn kwell :)








Go`klem fra ei Vibbedille m/God Samvittighet :)

Ingen kommentarer: