tirsdag 19. juli 2016

Det kan Skje den Beste...


I går ettermiddag sto sola høyt på himmelen og eg
ville PÅ TUR! Først av alt måtte eg få gutta utav dynene!
Ja de sov jo ennå hehe Sånn er det når de koser seg med Gaming uten at de har meg som gnåler HAHA
Jr derimot var slettes ikkje i form, med hoven hals
og febertendenser lot me han være hjemme.

Før me gikk måtte med få litt "Opplæring" av Jr hihi
Ja me skulle liksom ikkje BARE på tur, det var en HYSTERISK grunn for at me kriblet litt etter å komme oss ut *Ler*


Me ble nemligen overtalt av begge ungene til
å laste ned Pokemon Go! *ler*

Greit å følge litt med på det som er nytt!
Gjelder på en måte å henge med i svingene :)

Vettu ka?
Det gikk jammen ikkje lenge før me var HELT i 100!
På vei ned til Havna hvor me skulle gå tur brølte eg flere ganger STOPP! fordi det dukket opp en Pokemon på skjermen hehe Ja for ordensskyld var det Ali som kjørte altså hehe Han skvatt hver gang så eg måtte skjerpe meg!

Vel nedi havna måtte eg "Ta meg litt i det" å heller ta litt bilder, men det er jo Koselig når det PLUTSELIG dukker opp en liten skapning rett ved siden av deg
 og vettu ka det morsomte var??

Det var GANSKE mange personer ute å gikk i Havna,
og vet du hva de hadde til felles?
Haha de gikk å glodde på mobilskjermen og du hørte musikken fra spillet! Det var ikkje bare me som lo der me gikk rundt og rundt og hadde det gøy hehe





Det var virkelig en FLOTT dag i går!



Prøvde meg på ei Nype, men fy som det stakk!
Tror de må modnes noe mer :)




Ali var en ivrig "Trener" og klarte å fange ganske så mange :)




Vannet var HEEELT krystallklart og eg skulle jo hatt med fiskestanga for her var det MYE torsk!



Dette er en del av baksiden ved den flotte Havna! -Industrien.....




Joda, tror me oppførte oss ganske så fint :)




Ali ringte også sine søsken og me hadde en
koselig Video Chat fra brygga :)




Kan ikkje klage på dette!




"Nei Ali, det er INGEN Pokemon, men en MÅKE!"






Hadde opptelling da me kom hjem og eg hadde fått tak
i 20 Pokemon og havnet til slutt i Level 5!
Me kjørte industriveien hjem, et sted med mye 30 grense, dvs me kunne oppdage og evn Fange Pokemon om de dukket opp hehe Eg fikk Ali til å snu og kjøre tilbake for han kjørt jo RETT FORBI en søt en hehe Nå er vel ikkje søthet det viktigste når det kommer til Pokemon, men Jr var ganske imponert over innsatsen vår :)

Ikkje bare DET! Me gikk tur i nesten 3 timer og distansen ble 3,2 km, ja det ble mye vandring i sirkel HAHA
Syns det er bra for en som meg :)

Det som er KJEMPEPOSITIVT med dette er at ungene kommer seg ut! Ja nå tenker eg på de som f.eks sitter med nesa i en skjerm absolutt hele dagen! Helt TOPPERS!

HELDIGVIS går det ikkje an å fange noe når man kjører bil.
Det kunne blitt noe HEFTIGE trafikksituasjoner utav det,
men det var skikkelig MORSOMT å se så mange med nesa
i skjermen hehe Dette er definitiv den nye greia!
Har DU testet det ut??


Men ok, nok om Pokemon! Nå etterpå skal eg gjøre noe VIKTIG! Ja eg vet dere venter og TUSEN TAKK for tålmodigheten! Når eg har postet dette innlegget går turen kjapt ned til Posten og resten av Premiene fra Jubileumet får påklistret vinger og eg håper ALLE kommer trygt frem :)


Sånn utover det tror eg nok det blir meste STRIKKING i dag! Ja du skjønner vel hvorfor når du nå leser dette:
"Sørlig frisk bris på kysten, utpå dagen liten kuling rundt Stadt. Regn og yr, lokal tåke."

Etter hvordan beina kjennes ut så trenger eg å sitte her
å kose meg og være LYKKELIG over gårdagens innsats :)
I følge Yr.no skal det bli 23 grader i morgen så da satser eg på at me skal ut igjen, ja om ikkje annet for
å slikke sol på terrassen :)






Nå må DU kose deg
og ha en STRÅLENDE
Tirsdag :)








Go`klem fra Vibbedille m/god samvittighet :)

Ingen kommentarer: