torsdag 16. juni 2016

Vi er ALLE Barn av Regnbuen - Passende Flotte StrikkeOppskrifter

Anna Dalvi

Det er MYE som kan sies om dagens samfunn, mye er skjevt og spinngale, men ÈN ting kan me vel være enige om?
Me er ALLE like!
Uavhengig av hudfarge, kultur, opphav, religion og legning <3 

Alle kjemper me for og mot det samme, alle har me de samme følelsene og lengselene, de samme forventningene og den samme reddselen for det som regjerer.

La me meske oss i Regnbuen og kjempe for et FRIERE Fellesskap uten ondskap og terror!


Bildet over




Zsuzsa Kiss




Caron Design Team

Gratis



Nancy Marchant




Bitta Mikkelborg

Gratis



Andrea Juhasz


Da er eg klar for ferie, ganske så straks!
At det er 15 grader og REGN ute tenker eg ikkje på!
Nå skal eg straks hente Jr, hjem å vaske litt og kose meg resten av dagen! Det gjenstår bare for Jr å spise litt is på skolen i morgen og såååå er det FERIE!!!

Nå må eg nesten få på meg skoene!

MEN du?
HUSK: Sett pris på det du har og ikkje streb etter mer enn du orker! Ikkje sikkert det er verdt det, tenkt på det??






KOS deg og NYT
en flott Torsdag!





Go`klem fra ei Lykkelig Vibbedille :)

Ingen kommentarer: