mandag 13. juni 2016

Taekwon-Do -Gradering


Da var Graderingen overstått og det med glans!
Det ble ikkje dobbel gradering på noen i dag og eg sa til Jr at han måtte være MER enn fornøyd hvis alt gikk bra!
Han har tross alt hatt en 2 års pause :) Han har hatt mye å ta igjen og det hele gikk strålende :)

Siden de andre klubbmedlemmene kun har signert på at det er Ok at Klubben bruker bildene tar eg ingen sjanse og "tåker" de ut :) Respekt kalles det!

Hvis DU, eller kanskje du har barn som syns dette ser gøy ut kan eg VIRKELIG anbefale SOLA Taekwon-Do Klubb 



Jr har fra han var liten av vært en gutt som er høyt og lavt, men eg kan virkelig skrive under på at denne kampsporten har vært med på å få han inn i strukturerte rammer. Det går knallbra på skolen og han lærer fort uansett HVA han setter
i gang med :) Dette kan eg takke mye denne treningen for!




Er VELDIG stol av denne flotte unge mannen <3 

Graden Jr klarte i dag er 5.Gup, dvs 1 blå stripe på det Grønne belte. Neste gang får han 2 striper
og deretter Blått belte :)

Målet hans er Svart belte FØR han fyller 18 :)



En VELDIG fornøyd Trener som er Glad for Gutta :)




Det er nok ikkje lenge før Jr er både høyere
og sterkere enn faren :) 




Det tok på å sitte 2 timer rett opp og ned på en stol så det gjorde seg med en skikkelig dusj da me kom hjem :)
Nå er eg klar for å "kule egget" her i Go`stolen :)

GLEDER meg til i morgen for da kommer eg nok med et innlegg med en SUPER Sponsor :)
Tro mange av dere kommer til å svime litt av hehe



Men Nå?

Må du ha en fin kwell
og etter hvert en
Riktig God Natt :)







Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille :)

3 kommentarer:

Håndarbeidsfrua sa...

Gratulerer til den flotte gutten din. Du har all grunn til å være stolt.

Ruths datter sa...

Så flink han er da. Synes han ligner på faren da.
Klemz

Else sa...

Tillykke med sønnen