søndag 19. juni 2016

Summer Hoodie -Lekre StrikkeOppskrifter

Samantha Roshak

Du som har lest bloggen min en stund VET at eg elsket hettejakker og gensere, men de eg har egner seg liksom ikkje helt til sommeren, eller egentlig, de funker helt fint siden det kun er 12(!!!) grader ute! Men du skjønner hva eg mener; eg har ikkje SOMMER utgaver :) Det burde eg jo absolutt hatt, ser for meg noen tynne lekre i f.eks Holst <3

I en kurv inne på Garnrommet har eg faktisk en halvferdig Sommerutgave som eg har designet selv! Jepp, både mønster og fasong har eg laget til og den strikkes
i Bomull/Lin - Er i grunnen ganske så tøff så kanskje.....? Hmmm


Hoodien over her er midt i blink av hva eg liker!

Bildet over
Opp til str 53"




Jeannie Chin

Mmm akkurat i min gate denne også :)

Opp til str 56"




Debbie Bliss

Opp til str 46"



Melisa Schaschwary

Str XS-XL




Linda Wolthuis

One Size
GRATIS Oppskrift




Classic ELite Yarns/ Tonja Barry

Str XS-2XL




Da er det på tide med litt hemningsløs skryting
av mitt arbeide HAHA Hvis du følger meg på SnapChat/Instagram har du nok allerede sett litt :) 

Er så fornøyd med meg selv, men eg trenger et par 3 planter til. Har sett meg ut noen sånne Grønne "Blomster"planter på Rema som er ganske så kule så eg får sjekke det i morgen :) Trenger litt sånn til noen store urner med har + eg bare Ha noen Hvite Margeritter, men nå finner eg det ikkje!!!





Da me kom hjem med alt "oppdaget" eg  at alt eg kjøpte var
i rosa og lilla, ja bortsett fra den Gule som Ali plukket med seg! Dette på tross av den RØDE husveggen! Tror det er en sånn indre protest eg har lagt inn til styre her:
EG VIL HA HVIT/GRÅ LEILIGHET!?!?!?



Noe eg iallefall kan bestemme selv er hvilken farge potter
og urnen skal ha og de er nå enten hvite eller lyse grå-
Så det så! Har 3 veldig store urnen som er brune (2 stk)
og 1 grønnmelert, men det får gå :) De er FOR fine til
å spraye og eg kunne jo bli stemplet Gal! hehe

Så langt er eg iallefall fornøyd med terrassen :)




Noe annet eg er veldig fornøyd med er Skolebildene
Jr tok i forrige uke! FIkk de på mail i går :)
Eneste eg ikkje skjønner er at fotografen ikkje så den vipa med hår på høyre side.....Den er der liksom på alle bildene hehe Jaja, det er jo faktisk ganske typisk Jr *ler*

Skjønne FLOTTE gutten vår <3 




Som du ser ble det en 100% HVILE-dag for min del, ja eg fant ut at det kunne være lurt å høre for ryggen :)
Den har virkelig streiket så eg hadde ikkje mye valg.
Tok meg en lang varm dusj, la ei sommerdyne i Go`stolen for extra bakstøtte og har tatt på meg skikkelige koseklær :)

Endelig skal eg strikke litt, har ikkje blitt så mye den siste uka, ja du vet, det Jubileumet tar i grunnen litt av tiden min! Er jo verdt det da når eg ser at det er
OVER 200 festdeltagere :) 

Blir en spennende trekning det etter hvert :)

Ali har okkupert kjøkkenet og Kenwood`en, Jepp, han baker! Det er det han gjør i steden for å strikke hehe 




Håper DU også har en fin søndag
og at du KOSER deg :)




Kan melde om lett skydekke og 12 grader.....






Go`klem fra ei avslappet og litt søvnig Vibbedille :)

2 kommentarer:

Marit sa...

Kvil ryggen din du,det er deg vel undt �� Ha en fin strikkekveld :)

Håndarbeidsfrua sa...

Flott utvalg blomster. her har det ikke kommet noen i urnene ennå, og jeg tror nesten jeg venter til neste år. Men vegger som kler rosa og lilla har jeg.
Skolebilder blir aldri som man vil. På barnehage og barneskoler her ser det ut til at de ikke praktiserer forvarsel. De ønsker at bildene skal være naturlige. Pynta bar kan du ta med til fotografen for å ta en bildeserie. Var svaret som ble gitt da noen ergret seg over det.
Nå er det på tide å sette seg med beina høyt og finne frem strikketøyet her også. Dagen har hittil gått med til pliktoppdrag utenfor hjemmet.
Klem fra Liv