onsdag 8. juni 2016

Sponsor Nr 8: TJORVEN GARN



Tjorven Garn finner du i ValkyrieGate 17 i Oslo + du  kan følge med butikken på Facobook Siden - bla legger de ut mnd`s Oppskrift og Nyheter på garn :)

Ikkje minst kan du jo SHOPPE

Her bugner det av masse flott garn og diverse strikkerelaterte StrikkeDubbeditter + Både StrikkeKit og Oppskrifter :)



Dette ser jo ut som en skikkelig HERLIG GodteButikk!
Har selv bodd i Oslo, men kom meg aldri så langt at kom hit, men nesten gang eg besøker hovedstaden
VET eg HVOR eg skal :) 



Tjorven stiller opp med Diverse Go`saker, Nye garn for meg, men det ser jo spennende ut! Alltid kjekt å prøve ut noe nytt og gjerne garn man aldri har prøvd før :)

Heldigen den som Vinner denne SnopePosen :)


* * * * *


Jammen ble det en PRODUKTIV dag for min del, ja og Ali :) 
Eg fikk en AKUTT trang til å rydde terrassen!
KRYSS i TAKET! Plukket ut alle krukkene og pottene som eg ville beholde, rensket de for døde planter/blomster og nå står de i grunnen klare til å motta nye blomster! JuHuuu
Ny planter/Blomster kommer i hus når KunstnerLønna
er på konto den 20. *ler*

Resten av grapset som eg ikkje ville ha fikk Ali i bosset med èn gang! Nå er det jaggu meg så fint atte :)

Ja du kan faktisk ta deg en tur innom SnapChat (@vibbedille) og se hvor flink eg har vært! Har t.o.m lekt meg med Spraylakk og avverget eg at noe gikk i bosset! HURRA! :)

Ali har også bakt og kost seg på kjøkkenet :)
I dag ble det Mini-Pizza med masse gode grønnsaker
(Vegetar altså) + et digert "brød" som han har fylt med
Pesto, Basilikum og Ost :) 

Venter Jr hjem hvert øyeblikk, ja han fòr i bursdag
i ettermiddag. I morgen er det fri skolen så eg satser
på litt rangling i kwell :)





KOS deg masse og ha
en HERLIGE Kwell :)







Go`klem fra ei MEGET fornøyd Vibbedille :)

4 kommentarer:

Håndarbeidsfrua sa...

Et spennende knippe med garn det der. Har hørt om butikken, men ikke vært innom.
Kjekt å få klargjort uteplassen. Alt er jo så seint i år, så her der det potter med fjorårets sørgelige rester i ennå. Satser på å få det på stell innen st.hans.
Kos deg nå med god samvittighet etter som du har vært så flittig i dag. Klem

Anne Elise sa...

Så flotte sponsorer og premier du får!

Anne Elise sa...

Så flotte sponsorer og premier du får!

Borgny sa...

Er ikke så ofte i Oslo lengre, men når jeg er blir det bestandig en tur opp Bogstadveien og til slutt innom Tjorven 😀Mye fint der 👍