onsdag 8. juni 2016

Sponsor Nr 7: LUNAMON DESIGN


Lunamon Design strikker og designer en del luer og votter
+ annet tilbehør :)
Du finner oppskriftene hennes på Ravelry HER og hvis du vil LIKE Facebooksiden hennes finner du den HER! 

Lunamon Design stiller med 3 Lueoppskrifter i Jubileumet mitt, dvs det blir 3 Vinnere



Lunamon design




Lunamon Design




Lunamon Design



Hvis du ser noe du har lyst på har du altså nå muligheten til
å snike i køen og bare kjøpe det hehe Eller noe av det andre lekre hun har på siden sin + at det til stadighet
dukker opp nye design :)

Ennå må du bare smøre deg med litt tålmodighet *ler*
Det nærmer seg ganske fort 3.000.000 nå, men eg venter fortsatt på noen Premier som kommer i posten
og det blir lagt ut fortløpende :)

Gleder meg til å dele ut alt det flotte!
Fy søren dere er HELDIGE :) 


* * * * *


Nå er eg ganske snart ferdig med den Krøllete kroppen
på Sau nr 3 :) Tar jammen tid altså, men det er alltid
gøy å lære noe nytt :)

Hvis du også falt for Disse Sauene og ikkje fikk til den krøllet, ja kanskje du rett og slett unngikk å strikke den fordi du ikkje skjønte hvordan?? Da er det HJELP å få
og hjelpen finner du HER!

Nå skal eg knote meg videre før eg skal av gårde
å hente hjem Jr :) I morgen er det SkoleFRI pga eksamen til avgangsklassene så dagene før ferien FYKER av sted!
JuHuuu FERIE i sikte :)





NYT en Herlig
Ettermiddag <3 







Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille :)

2 kommentarer:

Skautrollet sa...

Så mange flotte premier fra fantastiske sponsorer.
Lurer på hva jubileet/feiringa går ut på ;)
Men det er vel bare å vente ��

Ruths datter sa...

Ser du lader opp til full gavedryss nå igjen. Du er nå noe for deg selv du.Flotte gaver ser det ut til. Jeg får slenge meg på etterhvert, og håper lykken står meg bi. Fin dag videre.