søndag 5. juni 2016

Som en Svett Sau under Ulla


Bæ-æ-æ Saueflokken vokser nå, nå har eg det 3. sauedesignet på pinnene og eg tror den også blir veldig søt - den skal ha krøller :) De likte seg godt i "Gresset"
me har på terrassen :)


Oppskriften på Sauene kan du kjøpe HER!



Blir brun de rareste plasser når man
bedriver strikking i sola :)

Nå har jo ikkje eg behov for å springe halvnaken rundt omkring så eg bryr meg egentlig ikkje hehe

Herlig å sitte i sola er det uansett :)




Ble noen omganger, men nå er eg klar for kropp og krøller :)



Foruten den RØDE husveggen syns eg kroken vår med de nye stolene ble ganske så koselig :) Syns det er PÅ TIDE at Sameiet her vurderer å skifte farge på blokkene!!

2 røde blokker med SENNEPSGULE kanter! Heldigvis har me nye vinduer så våre er hvite, ved sien av er det 2 sennepsgule blokker med røde kanter, skikkelig "klassi" WOW! Øøøø hehe




Litt husmorpoeng har eg også sanket i varmen!

Ja det ble faktisk så varmt ei stund at eg tok en strekklaken rundt stolen for alt ble så klamt og eg ville ikkje ha solkrem"Sjoller" i stolen hehe

Etter ca 2,5 time midt i sola pakket me oss inn og eg hoppet rett i dusjen og den var KALD!




Nå har eg på meg den letteste pysjbuksa i skapet sammen med en topp, BH`en og truse ligger i skuffen for
nå trengs det lufting hehe

Jr er dratt til en kamerat og Amira er i dette øyeblikk på vei ut hit til oss, ergo blir nok også dette en skikkelig kosedag :)
Blir nok ikkje mer soling i dag, men håper på en vindstille tidlig kveld så kanskje me kan sitte ute litt da :)


Satser på å presantere Sponsor Nr 3 senere i kwell :)
AHAAAA du har så mye FLOTT å glede deg til,
ja eg er helt overveldet :)






KOS deg masse og ha en
Fortsatt Herlig Søndag :)




Mindre enn 2 skoleuker til FERIE!
JuHuuuuu







Go`klem fra ei Solbrun og Blid Vibbedille :)

Ingen kommentarer: