søndag 26. juni 2016

Romantiske Sommerbarn - Nydelige StrikkeOppskrifter

Pelykh Natalie

Mmm se for deg en sommerdag med høy og knall blå himmel, blomsterduften ligger lett i lufta, der borte hører du bølgene skvulpe inn mot land og i sanden sitter de skjønneste jentene og knyter blomsterkranser  i de lekreste kjolene du kan tenke deg! JA, for lekre kjoler som
er strikket av kjærlige hender SKAL brukes,
ikkje spares til den "Rette" dagen!

Hver solskinnsdag ER riktig for en kjole laget av kjærlighet <3

Disse oppskriftene eg har funnet ER slik, akkurat slik!


Str 12 mnd - 10 år



Pelykh Natalie

Str 12 mnd - 12 år



Pelykh Natalie

Str 12 mnd - 12 år



Pelykh Natalie

Str 12 mnd - 12 år



Pelykh Natalie

Str 12 mnd - 10 år



Pelykh Natalie

Str 12 mnd - 12 år



Pelykh Natalie

Str 12 mnd - 10 år



Pelykh Natalie


Regner med DU skjønner hvorfor eg bare MÅTTE avslutte med denne lua?? Ja for alle har nok ei lita tulle en eller annen plass i familien eller vennekretsen som absolutt bare MÅ ha ei slik! Noe så fantastisk morsom og herlig :)


GRATIS Oppskrift


Er det noe de russiske designerene KAN, ja så er det
å designe skikkelig unike OG Nydelige plagg! Sett noe så lekkert som disse før?? Åååå eg blir fullstendig DåneFerdig her eg sitter å gnir søvnen ut av øya!
(ja eg sov til halv 12....!)
RÅLEKKERT er ikkje dekkende en gang!


* * * * *


SØNDAG! Hmm selv om det er ferie har eg vel sånn helt for meg selv bestemt at søndagen skal være like sløv
og avslappende som resten av året, ja bortsett fra når det er strandvær! Da må eg jo tross alt bevege kroppen til en strand for å få max utbytte. Siden det er sånn TYPISK VestlandsSommer ute, dvs for de som ikkje vet hva DET er; REGN! MASSE regn.......og noe få grader over 10....

I steden for at alle de flotte blomstene eg har plantet skal få stå å kose seg i sola måtte eg ut i går kwell og få de så godt eg kunne i le for regnet......Pottene eg sprayet hvite og grå er SÅÅÅ sørpete av alt Klaskregnet som SLÅR
i terrassen.....Trist! Men, på den andre siden er det jo supert strikkevær.......selv om det er en Bismak ved det hele! SkoleSOMMERferie my ass!

Blir lite stemning inne i Stavanger Sentrum også, eg mener, de har jo laget til DEN "stranda" med sand og det hele for
å spille volleyball.....det så mer ut som
HøstMarked spør du meg....

Nei, det ser ut for at sommeren skled rett av kalenderen i år...


Jaja, jammen GODT eg har evnen til å kose meg anyway, prøver å la være å tenke på hvor herlig det er å være på Hellestø når sola steiker og smører meg med tålmodighet
i steden for solkrem :)


Kanskje DU har SOl i dag!
Kom deg i tilfellet UT å nyt den :)

Eg er godt i gang med arm Nr 2, så KANSKJE eg får sprettet noen NYE Holst nøster i kwell??
(Har ikkje fått svar på mailen ennå ang porto til Norge)



Men over til noe annet!
Siden det likevel regner ute og er skikkelig innevær vil eg ta
Trekningen av Jubileumet senere i dag!
det er bare å følge med!
JuHuuu






KOS deg og ha en
Strålende søndag okke som :)







Go`klem fra ei spent Vibbedille :)

Ingen kommentarer: