mandag 13. juni 2016

Rett og Slett Tøft! -StrikkeOppskrifter

Chelsea Berkompass

Av og til ramler man over noe man bare DIGGER!
Det gjorde eg i natt før eg la meg! Det kan være fargene eller en enkel teknikk, eller rett og slett bare bildet i seg selv.

Halsen, skuldervarmeren(?) over syns eg var skikkelig KUL og fargene er jo bare helt perfekte :) Syns dette var et urbant og stilig "plagg" - Tror bare eg snapper med meg denne oppskriften, ja til senere bruk liksom :) 


Bildet over




Chelsea Berkompass

Her var det helheten eg falt for, et stort og deilig
sjal med de riktigte fargene satt sammen!
Det var bare helt "SMÆSJING"!




Marcy New

FARGENE!!! WoW så deilig! Dessuten elsker eg strukturen! Men egentlig var bare hele bildet FLOTT! 

Gratis Oppskrift

Barbara Prime

Åååå du kjenner jo meg og Kosedyr!?? Slike bilder setter virkelig hjernecellene i aktivitet! Tenk deg en Bokhylle på barnets rom med slike til pynt inni mellom? Aww





YES! Mandag! SISTE uka er i gang! JuHuu

Dette blir en SPENNENDE dag! I kwell kl 18.30 skal Jr opp til Gradering og få sin første stripe på det Grønne Beltet!
Han har seriøst pugget Teori hele helga så her har de koreanske Glosene singlet vekk i mellom hehe
Jepp, ALT er på koreansk og de skal vite hva det betyr!
Alle kommandoene som blir gitt er på koreansk og da gjelder det å gjøre riktig hehe Han selv HÅPER på dobbelgradering, men det spørs siden han har hatt en 2 års pause, men JAMMEN har han tatt igjen de andre så dette blir spennende!

I morgen skal eg bare få unnagjort noe eg HÅPER er det SISTE legebesøket før ferien!

Ellers er MÅLET for denne uka å få gjort litt hjemme, ja som å tørke støv og vaske gulv! Vaskerommet er snart tømt!!! Max 2 maskiner til så er me AJOÙR!
Skifte på sengene skal også gjøres, noe sengetøy må også vaskes først, men med sol ute går dette fort :)

Dvs at når fredagen kommer, ja så er me KLAR for ferie!
Åååå søte bananer det skal bli skjønt! Jr har virkelig JOBBET dette skoleåret så en ferie er velfortjent!

Har DU begynt oppladingen??

Nå er det kaffi i lufta her!





KOS deg og ha en
Spennende Mandag!





Go`klem fra ei spent Vibbedille :)

Ingen kommentarer: