tirsdag 28. juni 2016

Ordknapp? Kjøp en Knapp eller 700.......



Snakk om flaks! Da eg gikk i posten i morges var det jammen meg 2 poser med knapper i posten, dvs eg venter fortsatt på
5 poser- Jepp, eg bestilte nemligen hele 700 knapper.....
7 poser à 100 stk :)

Vet jo aldri når man trenger en, ikkje sant??




Sjekk så herlige! Skikkelig Sukkertøy! Jammy! :)

Alle disse knappene har eg kjøpt på ebay og du kan jo klikke deg inn HER og begynne å scrolle, scrolle
og scrolle....hihi....eg betalte ca kr 16 kr pose, DA går det nemligen an å kjøpe 700 knapper *ler*



Dette vil da si at eg kan sy i 2 søte knapper på den herlige Kimonoen, vaske den og så pakken den i kofferten :)
Awww så skjønt :)



Da er eg kommet i gang med NøstebarnDressen og det er sååå GØY å strikke striper! LOVE IT!

"Glemte" å fixe fargene på bildet her for så kvasse er altså IKKJE fargene, men du får heller se på fargene neste gang eg legger ut. Garnet er Holst Supersoft og fargene heter Rosebud og Pineapple :) Ååå det blir så lekkert kan du tro <3


Det endte opp med at Ali og eg tok oss en kjøretur
i ettermiddag og både Europris og Rema ble besøkt :)
Som vanlig ramler me over litt gode tilbud og det ble f.eks kjøpt 5 kilos dunker med vaskepulver :) Kjekt det :)

Ali stupte i grytene da me kom hjem så nå har me svelgt litt knaskende kyllingvinger og pommes fritz
med friske grønnsaker til :)

Her er me nesten fult hus, mor mi ramla inn inn dørene +
en overnattingsgjest til Jr- Full Fart!
Eg skal bare sitte her å strikke eg,
resten får jo bare klare seg sjøl :)
Eller, skal fikse noen Selbutomler for mor mi då.....






KOS deg og ha en
Deilige Kwell :)






Go`klem fra ei ivrig Vibbedille :)

4 kommentarer:

Håndarbeidsfrua sa...

Ja får man ikke sov er det bare å droppe innom Ebuy eller Aliexpress så kan man hamstre knapper. Koster jo ingen ting.
Kjekt med overnattingsgjester hos barna. Kremt; ungdommene. Da kan en få være i fred selv.
Men du, jeg bare lurer. Den kimonoen. Har strikket mange slike omslagsjakker, men alltid festet snora i skråkanten på den ene siden og under armen på yttersiden på den andre. Hvordan blir det med det løse forstykket nå som du knyter på innsiden? Eller tenker jeg helt feil etter å ha sett bilde og lest teksten?
ror jeg skal klikk hjem noen flotte knapper i natt. De du har fått i da var jo så lekre.
Klem fra Liv

Håndarbeidsfrua sa...

Vel ser nå at du skal ha knapper også på kimonoen. Det forandrer saken. Så bare de lekre knappene først.
Liv

Vibbedille sa...

Jepp, 2 knapper på utsiden og snor under armen på innsiden :)
Kanskje genialt syns eg :) Ble en riktig så søt liten sak det der :)

Ruth Christin Høvik sa...

Heisann

Super blogg du har. Elsker å lese og at du stadig legger ut linker til flotte kreasjoner/oppskrifter. Nå lurte jeg bare på om du vet hvordan disse knappene fra Ebay oppfører seg i vask. Lurte på å bestille noen selv :-)