onsdag 1. juni 2016

Nydlige SommerSjal fra Joji - StrikkeOppskrifter

Joji Locatelli

Denne type sjal som er smale og veldig lange er perfekte til den stroppløse sommerkjolen :) Sjalet dekker ikkje hele ryggen, men godt over skuldrene og du kan drapere det rund deg eller la det henge løst :) Skikkelig lekkert!

Joji er eg av mine favoritt designer og nå er hun også innehaveren av noen favorittsjal!
Fant du noen fine du også??



55 cm X 210 cm




Joji Locatelli

43 cm X 195 cm




Joji Locatelli

50 cm X 178 cm




Joji Locatelli

Sjekk den fantastiske blåfargen!! WOW!

41 cm X 180 cm




Joji Locatelli

52 cm X 198 cm


Sånn, da er vel SommerKjole-Sjalet i boks da vel??


* * * * *


Det snakkes om sommeren, ja den skikkelig varme sommeren popper opp i nyheten.....Ser lite til den da, joda, eg kjenner den for ingenting å si på tempen,
men det REGNER jo! Hmm

2,5 skoleuke til ferie så "de" har ennå litt tid å "rydde" opp, ja disse værgudene! Det typiske er høye temperaturer + kuling eller regn. Eg har lagt inn bestilling på SOL fra skyfri himmel, 25 grader og bare litt sval bris-For mye forlangt??

Drømmer meg tilbake til sommeren 2014 da me nesten flyttet inn på Hellestøstranda, fy søren for en fantastisk sommer *Ønskereprise* :)

Tror bare eg får vaske litt klær i dag og henge de opp inne, hadde gjort seg med noen soldager slik at eg
kunne ha tømt vaskerommet!

Er snart klar for sammenstrikking av den nye sauen,
den hadde et kjekt mønster og nok en gang lærte eg noe nytt! Sånt kan man like :)




KOS deg og ha en
Flott onsdag!
Er finværet hos deg?







Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :)

Ingen kommentarer: