søndag 19. juni 2016

Marine Striper-Perfekte StrikkeOppskrifter

Von Hinterm Stein

Ååå det er så deilikt! Hver gang eg kommer på at det ER Sommerferie kiler det i magen! *ler*

Ja eg glemmer det ut av og til og tenker at eg må sjekke skoleklærene til Jr, men så trenger eg ikkje det HAHA
Alle pysj-og Kosebuksene vasket eg i forrige uke og DET er det eneste han bruker nå i ferien! Ja iallefall når det bare er kuling og 12 grader (Dvs 0 strandvær...) for da koser me oss stort sett hjemme :) Åååå det er SÅÅÅ herlig :) Ikkje sant?

Det er virkelig en luksus, ja om eg kan si det sånn, at når det først er så gale at eg er ufør så får eg iallefall følge med på hver eneste mm Jr vokser :) Jammen ikkje verst :)

Men du, forresten, har du fått med deg at det er helt IN i år med Marine Striper?? Dvs hvite/blå striper og det helst på ALT! Åååå eg har lyst på en mørk blå trikotkjole
med hvite striper, ja og hvite Converse....
Mmmm DET er sommerlig det :)



Bildet over
Opp til str 50"



Heidi Kirrmaier

Denne bare ELSKER eg! Ja og eg har garn liggende også :) Har vist den før, men eg liker den så godt og den troner blant de øverste lista ennå....den også hihi

Opp til str 50"



Heidi Kirrmaier

Mmm liker denne også eg, ja det er en kjenning ;)

Gratis Oppskrift



Clara Gallee Poinen

Selvfølgelig! At eg ikkje har tenkt på dette før!

Gratis Oppskrift



Drops Design

Gratis Norsk oppskrift


* * * * *

Kan tro eg er stolt over meg selv! Ja tenkt du, eg har "overlevd" 3 ganske hektiske dager på rad! Joda, det kjennes ut som om eg har løpt Maraton hele dagene!

På torsdag så vaska eg og ja alt og nesten alle, på fredag var det på handel hele dag! Skrittelleren viste faktisk at i løpet av handleturen gikk eg 3,2 km!! Slå den du?? haha

Ja og i går styrte eg jo på terrassen så og si hele dagen!
Mange eksperter har flere ganger uttalt at Hagearbeid
og Husarbeid ER trening! Shopping er nok også det,
men det tør de ikkje si *ler*

I går kwell begynte eg å gire meg opp hva angår rotet på Garnrommet.....Planla bakerst i hodet at i dag da eg sto opp skulle eg kaste meg over det, men nå sitter eg her
å vurderer en hviledag heller....

Etter at eg tok kwell i går vasket eg støv på Jr sitt rom
og skiftet på senga, så JA eg er ganske så MØRBANKET!

Tror eg revurdere det Garnrommet i dag....I morgen er det jo mandag så kanskje det passer bedre da? (Si ja!)

Dessuten så GLEDER eg meg til onsdag!
Da skal eg inn til Stavanger, byen i mitt hjerte!
Først til frisøren min, FLOKE, og så en liten tur rundt omkring, ja om været tillater det! Blir KOS :)

Nå skal eg se et par episoder av
"ORANGE is the new BLACK"
før gutta mine våkner til live :)





KOS deg og NYT denne
Flotte søndagen me
har fått tildelt :)





Ikkje glem det Fantastiske Jubileumet eg har gående!
DU kan finne vanvittig flotte premier!
Kommenter HER!







Go`klem fra ei sliten og Takknemlig Vibbedille :)

Ingen kommentarer: