torsdag 2. juni 2016

Luer, kan man få nok? -StrikkeOppskrifter

Melissa LaBarre

Lite er tøffere enn ei kul lue på hodet når det trengs!
Det er bare til å leke med farger, garn og mønster :)

De kan være tjukke, tynne, lange, korte, store, små, fargerike, ensfarga mm Det er bare å strikke i vei :)

En ting er iallefall klart; Eg kan IKKJE få nok luer!
Alikevel har eg aldri en å ha på meg.....



Bildet over




Melissa LaBarre




Melissa LaBarre




Fairmount Fibers/ Design; Melissa La Barre

Gratis Oppskrift


Melissa LaBarre



Torsdag.....i morgen er det fredag.....dagen er kommet hvor eg skal på SUS og gjerne få noe svar...Ja hvis eg er "Heldig".
Kanskje eg får vite hvorfor eg hele tiden har vondt i ryggen?
Kanskje alt henger i sammen med èn ting?
Krysser fingrene for at det er noe som kan fixes i tilfellet...

Er litt sånn urolig i kroppen og vet ikkje helt hva eg skal gjøre i dag, spinner litt på en måte. Spenning i magen liksom.

Skal nå prøve å strikke litt for ellers er det lite å gjøre...
Har ører og bein igjen på sauen før eg skal starte på neste!
Ja eg er litt hekta hehe Men fy søren de er kjekke å strikke, ja du er nesten nødt å prøve :)

Det skal iallefall bli godt å ha helg!
Da kan eg slappe av og det eg har grudd for er over :)

Senere blir det å få Jr på trening og da har me planer om en tur på Hafrsfjord, det er visst bygget en ny tursti
og den har me tenkt å sjekke ut :)



Men du får ha en
STRÅLENDE dag
og KOS deg litt også :)







Go`klem fra ei optmistisk Vibbedille :)

Ingen kommentarer: