fredag 10. juni 2016

Lekre SommerTopper -StrikkeOppskrifter

Heidi Kirrmaier


Ingen tvil, selv bare med 13 grader så må me innse at DETTE er Sommeren! Me må rett og slett bare godta det, men blir sommeren varmere er det jo bare en BONUS!
*Tar på ullsokker*

Uansett skal eg seriøst KOSE meg i dag: Amira kom i går kwell og skal være hjemme til i morgen + at nevøen vår
Tor Håvard og niesa vår Marie kommer her i dag og me skal virkelig ha det kjekt. Lenge siden eg har sett begge da den ene bor i Bergen og den andre i Oslo :)

Men tilbake til herlighetene her! Heidi Kirrmaier har seriøst MYE lekkert! Bare ta en titt på disse Go`bitene:


Opp til str 48"



Heidi Kirrmaier

Opp til str 50"



Heidi Kirrmaier

Opp til str 50"



Heidi Kirrmaier

Opp til str 48"



Nå skal eg komme meg på badet og få skikk på håret mitt som eg vaska i går kwell! HALLO liksom! Legge seg med fuktig hår når du nesten har 1 meter er veldig dumt HAHA
Søren meg godt at eg har glattetanga til Amira hehe

Terrassen skal derimot være terrasse i dag! Har behov for
å sitte her å bare nyte dagen uten for mye tøy og bøy :)

I går da eg holdt på ute satt Ali på sofaen å knispet bilder hehe Se bare på dette her!


Sjekk stilen! Haha


Nei nå må eg svinge rundt! Aner ikkje når besøket kommer, men har uansett planer om å se bedre ut enn det eg
gjør nå når de kommer :) 




KOS deg og ha en
STRÅLENDE Fredag :)







Go`klem fra ei Glad Vibbedille :)

Ingen kommentarer: