lørdag 11. juni 2016

Lekre Sokker og Action i Lufta -StrikkeOppskrifter

Clare Devine

Noe av det kjekkeste og BESTE eg vet er sokker, men det er som eg sier; Elsker å strikke sokker bare synd man bør strikke 2....Har heller ikkje lært meg å strikke 2
på en gang....Joda, eg har prøvd, men det blir bare TULL! Har ikkje gitt opp å prøve, har bare utsatt det.....
på ubestemt tid :)

Uansett, SOKKER blir mitt Favoritt Strikketøy!
Det er så gøy og eg elsker morsomme sokker :)
Disse eg fant i dag er jo ganske så lekre og eg kjenner behovet presser på....





Clare Devine




Clare Devine




Clare Devine




Clare Devine



Sokker er jo også det perfekte sommerstrikketøyet!
Lett å ta med seg og perfekt på stranda :)




Kan tro det skal bli GØY her i dag!
Her skal lufta og himmelen fylles med ACTION!
FlyShowet på Sola er i gang!Flyplassen ligger Rett der borte og me har PERFEKT utsikt til hele greia helt GRATIS hehe Eg er så fasinert av fly og fryder meg som en liten unge!!

Skulle ha vært så varm at me kunne ha sittet ute hele tiden, men 12 gr og iskald vind fra nordvest får iallefall
meg til å hakke tenner!

Sånn utover det skal eg bare Nyte dagen, ble veldig sent
i går! Klokka var over 3 før me ruslet i seng!!! Dermed sov eg til halv 11 og dagen starter jo litt sånn i Slow-Motion da....


Ang Jubileumet så springer Telleren oppover og det nærmer seg med STORMSKRITT! Venter på 2 sponsorgaver som er på vei så det er bare å smøre seg litt til :)

Du kommer ikkje til å gå glipp av det,
det vil både syns og nesten høres også :)
GLEDER MEG! :) 





KOS deg og ha en
Perfekt Lørdag :)



2,5 skoledag igjen til SOMMERFERIE!







Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille :)

Ingen kommentarer: