torsdag 30. juni 2016

Lekkert! -StrikkeOppskrifter og Min dag

Pam Allen/ Elizabeth Doherty

Hva skal man EGENTLIG gjøre når det stormer
og regner ut? Jo man KAN kle seg i regntøy og dra ut på ei Jærstrand og VIRKELIG oppleve havet, noe eg forøvrig har veldig lyst til, men i steden for har eg sittet her å sløvet mer eller mindre helt til nå :) Blir jo en del surferunder også
og dette er hva eg fant:


Bildet over
Opp til str 57"



Carrie Bostick Hoge/ Elizabeth Doherty

Opp til str 55"



Elizabeth Doherty

Opp til str 63"



Pam Allen/ Elizabeth Doherty

Opp til str 55"


Flott når ting blir designet i en stor skala med størrelser,
fra ganske små til store og romslige. Dessverre så er det få bilder av store modeller som bærer plagget da eg stort sett bruker bilder som designeren selv har tatt :)
Må nesten gjøre det :)




Ikkje den største aktiviteten her som du ser,
men hvis du derimot ser.....


...HER, ja så har eg virkelig JOBBET i dag hehe
Jammen ikkje bare bare å holde styr på alle premiene,
men med tunga i riktig munn vil eg nå tro at
hver vinner får den riktige premien.
En av premiene skal også helt til Tyskland.
Ved neste Jubileum BØR eg nesten får Posten til å være en av sponsorene :) Ja det blir en aldri så liten formue på meg, men det er absolutt verdt det, ikkje sant??
Skulle gått an å sende pakker pr mail HAHA



Mens eg har sittet å styrt på i stua har Ali koset seg på kjøkkenet og nå for en stund siden fikk me servert
"Labba Chin" - Små "pizza" med kjøtt, tomater og løk,
dynk den i sitron før du sluker den!
Skikkelig god og eg toppet den med fersk Basilikum Mmmmm

Amira kjente den god matlukta og eg skal ned å hente henne på bussen om ei stund og da kan også hun
kose seg med litt god mat :)

Nå derimot skal eg få litt gang på strikketøyet og MÅLET er fortsatt å få BEGGE beina på rundpinne før eg kravler
meg i seng i kveld....natt HAHA







KOS deg og ha en
Trivelig og Koselig
ettermiddag :)







Go`klem fra ei mett Vibbedille :)

Ingen kommentarer: