torsdag 9. juni 2016

Flotte Norske Designere! +TerrasseKOS og Stiv Kuling fra nord!


MaBe

Eg blir SÅÅÅ Glad når eg besøker sidene til de Norske Designerene som eg liker og de har NYE Design!
Strikkehjertet dunker og hjernen spinner;
*Hvilket Garn har eg på hylla som kan passe*
ELSKER det!

Luer og votter er jo noe me kan strikke HELE året,
sjeldent for varmt til det hehe Skulle gjerne hatt en lue på meg nede på berget i kwell!



Norsk Oppskrift



Pinneguri

En annen FAVORITT er jo selvfølgelig Pinneguri! Ååååå alle de lekre jakkene hun har designet altså, ja og det ser jo ikkje ut som det er over ennå for her er ennå en lekker en!


Norsk Oppskrift




Ble faktisk en ganske så TRAVEL dag i dag! Da eg skulle på butikken for å kjøpe pølser og ketchup ente eg opp med
å handle for min mor også, men før eg gikk fikk eg da plantet Hortensia`en i den "Nye" potte som eg sprayet i går kwell. Ikkje sant DET ble lekkert??

Da eg var på butikken fant eg INGEN blomster som fristet, men eg svingte innom Blomsterbutikken! Awww der har de MYE flott, men prisene er jo noe helt annet enn sånne plantemarkeder. Tenkte at eg garantert kunne finne en grunn for at eg fortjente det så eg kjøpte en NYDELIGE Lubelia!

Hadde nemligen et bilde i hodet at det ville bli fint oppi denne nymalte kanna, og det ble jo kjempelekkert!
Nååå begynner eg å bli fornøyd altså :)

Da eg endelig fikk satt meg litt var klokka blitt kvart på 4
og kl 17 skulle me jo være på plass ved Sjøbadet!
Innimellom planting og rydding ute fikk eg laget pinnebrøddeig og pakket bag`en og halv 5 fòr me av sted!




Åååå du MILDE HEKKAN som det blåste! SYKT kan du tro! ALLE søkte ly på samme flekken og det var ikkje plass til alle nei, eg har ikkje frøse så mye siden i vinter!!! Me kunne heller ikkje høre noe for HAVET sto rett inn med store frådende bølger! Den store grillen de fyrte opp gløde konstant pga vindene og pølsene og brødene ble svidd svarte og ikkje gjennomstekt hehe ALT gikk galant ned på høykant
hos gutta, ja selv de svarte maiskolbene *ler*



Jr lot seg ikkje skremme og var den første til å hoppe
i "bassenget" - etter hva alle som badet sa så var det mye varmere UNDER vann enn i lufta og DET sier sitt!

Det verste med å fryse så sykt er at eg blir oppriktig SINT
og LEI! Det gjør så VONDT i kroppen når eg sitter der
å hakker tenner! Ikkje er det lett å holde kontroll på mat, kopper, fat etc heller hehe ALT bare virvler rundt!

Ganske mange hadde faktisk DUNJAKKER på!
Gjett om eg misunner de! Selv hadde eg en litt tjukk joggedress og drømte jo IKKJE om at eg skulle fryse!
9. juni liksom.....HAHAHA ler meg ihjel hihi




Men nå?? Nå har eg hatt mer enn 20 min i en skikkelig VARM dusj og fått på meg en nyvaska og DIGER OnePiece og er klar for kwellen :) Ansiktet er ennå stivt etter all vinden og øynene er helt tørre hehe Ahaaa dette var så HERLIG! :)

Nå skal eg bare NYTE resten av kwellen og nesten gang me blir invitert ned på berga, ja DA skal eg stole på PILA som værmelderene melder hehe
ALT over 7 er ikkje bra der nede og i dag var det 15!!!
STIV kuling med andre ord hehe






KOS deg og ha en
STRÅLENDE Kwell <3 







Go`klem fra ei God og Varm Vibbedille :)

Ingen kommentarer: