mandag 20. juni 2016

Danske og Norske Baby StrikkeOppskrifter -KjempeLekkert!

Pernille Larsen


Vet`kje om eg tør å si det høyt en gang......men eg gikk på en real smell nå i helga.....eg bestilte hele 15 nøster med Holst......UTEN Å BLUNKE t.o.m!!!
Har bare en stor kiste full med nettopp Holst Supersoft....
*En strikker i et nøtteskall*

Men Ok, "fadesen" er gjort og da MÅ det jo selvfølgelig balanseres ut med litt nye oppskrifter, ikkje det? iallefall sånn at det SER ut som om eg har litt planer for nøstene...eller?
Kan jo røpe så pass at nøstene er i JenteBaby farger,
alle som èn og noen går utelukket rett i en Nøstebarndress, en stripete så dan-Ååå de er bare såååå fine!

Men så fant eg jo den over her...*SUKK*.....
Tenk deg DEN da!?? *Hodet Spinner*


Str 1-18 mnd
Dansk Oppskrift




Pernille Larsen

Str 3-24 mnd
Dansk Oppskrift



Pernille Larsen

Str 3, 6, 12, 24 mnd
Dansk Oppskrift



tiddelibom

Str 12-24 mnd
Norsk Oppskrift



tiddelibom

0-12 mnd
Norsk Oppskrift


Sånn, da har eg vel LITT dekning for noe av garnet hihi
JuHuuu de galne har det søren meg godt! haha

Yes, det føles så HERLIKT! Første Offesielle FERIEDAG! Oh-o-o-o
*Hopper i sofaen*


Ungene skal FEIRE med å se en GRUSOM skrekkfilm på Kino i kwell! Tror begge to har arvet min skrekkblanda fryd over det fruktingytende hehe

Om eg ser skrekkfilmer ennå? NEI! Eg klare det ikkje!
Blir skikkelig irritert og skvetten hehe Tro pigede eg begynne å bli gammale! Eneste eg forlanger av en GOD skrekk er at den er realistisk, ikkje noge sånn Polter`greier, sånn liker eg ikkje! Men sånn type hvor de springer og springer og ikkje kommer til døra og mister bilnøkkelen når de skal kjøre bort fra en frådende morder - SÅNN kan eg like, ja type klassisk! hehe Men tror min karriere som Skrekkfilm
publikummer er over gitt!

Vil tro at ungene kommer til å ha det gøy og de kommer garanter til å springe opp trappene ute her når de kommer hjem hehe Like livredde begge to haha

Siden Amira har bilen vår i dag også vet eg ikkje helt hva me skal finne på, ute regner det og det er meldt torden så stranda utgår automatisk, Garnrommet ja.....Njai eg vet ikkje helt....Problemet er at eg kommer til å fylle opp hele gangen med kurver og diverse for å kunne tømme de, ikkje blir eg ferdig i dag og i morgen skal muligens store ting bæres gjennom leiligheten så det passer dårlig....
*Leter etter unnskyldninger* hehe


Tror bare eg plukker opp strikketøyet eg
og koser meg noen runder mens eg tenker :)







Men du?
Nå må du HUSKE å Nyte
noen øyeblikk i dag for plutselig
er de borte og det kommer ikkje tilbake ;)



Husk JUBILEUMET her på bloggen!
MASSE Premier å VINNE!
Kommenter HER!





Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille :)

1 kommentar:

Håndarbeidsfrua sa...

Mye lekkert i babystrikk. Synd disse søte små vokser så alt for fort og babyklær blir uaktuelt. Men man kan jo strikke og ha på lur om man finner noe man ikke klarer å glemme.