mandag 27. juni 2016

Baby Tepper -Lekre StrikkeOppskrifter

loutheperson/ design: Aimee Aleksander

Vel overstått Jubileum! JuHuuu Det ble jammen meg mangen fornøyde Vinnere og mangen koselig mail til meg -
Dette er gøy altså og så verdt alt arbeidet :) Ja det er MYE jobb og en god del å holde styr på så eg håper som sagt at avsluttningen går knirkefritt den også! Eg skal iallefall en tur på Nille i dag å kjøpe store konvolutter, gråpapir og skikkelig tape, har en god del som skal pakkes eg og hehe

Ellers er det lite å gjøre med den der BabyBobla eg befinner meg i så derfor kjører eg på med noen skikkelig lekre BabyTepper eg ramlet over:





PDA Publication with Aimee Alexander





PDS Publication/ Design: Aimee Alexander




PDS Publication with Aimee Alexander




litoja/ Design: Aimee Alexander



Ok, uke 2 av Sommerferien og 0 strandbesøk....dagens situasjon "der ute" er fortsatt ganske så våt...dessverre...

I følge Yr skal det mer eller mindre regne til søndag,
ser dårlig ut med den der brunfargen eg hadde planer om
å jobbe med....Bør kanskje vurdere en runde i et SprayTan "Kabinettet" hihi Det er i grunnen ikkje så dyrt når man tenker på HVA man kjøper inn når man virkelig skal kose seg minst 12 timer på stranda inkl grilling hehe

Men så lenge Jr KOSER seg får det heller bare stå til med været! I dag kommer en god kamerat og skal sove over så de vet nå iallefall å kose seg sammen :)

Pga alle timene eg brukte på trekningen i går fikk eg ikkje ferdig BabyKimono`en, men eg har KUN 3 cm igjen på arm nr 2 og så skal eg strikke en liten kant rundt halsen :)
Det er STOR mulighet for at eg kan sprette litt Holst senere!

Skal iallefall være effektiv å bruke regnværsdagen godt!





KOS deg Du også
og NYT dagen i dag!






Go`klem fra ei avslappet Vibbedille :)

Ingen kommentarer: