tirsdag 28. juni 2016

Baby Kimono ferdig og Nytt Prosjekt på Pinnene


Åååå ikkje sant det er herlig å våkne tidlig en tirsdags morgen og kun ha èn tanke i hodet?
Ja som f.eks at eg kan starte på en NYTT prosjekt! JuHuuu

Kan neppe finnes noe bedre, ja hvis det ikkje akkurat er vær til å dra på stranda, og DET er det ikkje! Vel er det sol,
men 13 grader er IKKJE varmt nok



Før eg la meg i halv 2 tia i natt fikk eg ferdig den herlige
Baby Kimono`en (Gratis Oppskrift) og den ble sååå søt kan du tro! Den er strikket i Rasmilla Ull/Kasmirgarn og er så myk og god kan du tro! Følte det tok en hel liten evighet,
ja den er strikket på pinne 2,5



Dessuten har eg strikke de 2 TYNNESTE I`Cordene kan du tro! DET tynne garnet og pinne 2 over KUN 3 masker!
Det er nemligen 2 knytesnorer inni jakken
under den ene armen :)

Gikk i grunnen overraskende greit å strikke


Men nå er det altså disse 2 som ligger her å spinner!
Nydelige sarte farger i lys syren og lys lys gul!
Selvfølge er det HOLST SuperSoft! 

(TILBUD! Kun 16,- nøstet nå!)

Skal kaste meg over en liten Nøstebarndress i striper :)
Helt supert for meg som elsker striper!




Før eg kan kaste meg over garn og pinner må eg først bunkre opp med kaffi, ta en liten shaining av meg selv
og sveipe over det meste med øynene
og så er eg nok klar vil eg tro :)

Begge gutta sover så muligheten for en ultimat
Me-Time er absolutt til stede!

Hadde i grunnen litt planer i dag som innebærer å ta en tur ut, men eg har konkludert med at formen er ikkje helt DER så eg dropper nok det :)


Angående trekningen av Jubileumet så er det fortsatt noen som ikkje har tatt kontakt!
Vil bare si det at er det fortsatt ikkje tatt kontakt i morgen ettermiddag/kveld så blir de premiene trekt på ny!

Personene som må skynte seg er:

Merete Rasmussen
Marit Johanne


Ta en tur innom DETTE INNLEGGET og gjør som det står under bildet med din premie!
Er jo dumt om den skal glippe....


Men utover dette?






Ha en STRÅLENDE
Flott Tirsdag!







Go`klem fra ei spent Vibbedille :)

1 kommentar:

Håndarbeidsfrua sa...

Å stønn!
Frister du meg mer nå er det fare for at jeg hamstrer et lager fra Holst. Sitter og sikler her.
Ingen glede å være ute her heller. Vel, det er sol, men gradene er fraværende og vinden gjør seg gjeldene. I dag har Strikkekafeens venner sokkedag, men de velger jeg å ha på føttene. Ute skal men jo være, det er jo sommer på kalenderen. Så dagens strikketøy ble en god varm kofte.
Klem fra Liv