søndag 8. mai 2016

Triste Kontraster...


Heldig meg!!!

Det ble en flott tur på meg i går kwell likevel som du ser :)
Eg var jo på vei i seng i 18 tiden for å kwile et par timer da
Ali kom å lokket med kaffitermosen!

Før eg skjønte hva som skjedde hadde eg fått av meg pysjbuksa og fått på meg et par jeans ;)



Det ble en luftig tur og det blåste ganske godt nede ved havet, men med OVER 20 grader gjorde det ingenting!
I frykt for å fryse i farten ut døra heiv eg på meg den nye frakken, så ja det var godt å lufte seg litt ut på kanten der :)


Du snakker meg om å samle sammen en real bunt med energi, ja bare i løpet av en liten time i det fri! Du føler bare det bobler i kroppen og du har lyst å springe rundt og synge høyt! ENDELIG er me, eller EG ute på tur! Ali har "kjørt" solo mer enn èn gang mens eg har sittet hjemme i stolen å sett på filmene og bildene han tok :)



Gleder meg til med rigger oss til på den andre siden
av sjøen her! Ja det er Hestholmen eg alltid snakker om! Genial strand om du vil slå deg ned fra morgen til kwell
og avslutte med grill eller bål :) Akkurat passe liten til at det ikkje blir for mye folk, ja er det fullt så er det fullt og da er det max 4-5 småbarnsfamilier :) Perfekt til tøysebading med ball og frisbee, krabbefiske og ellers bare plaske rundt :)
Her kan du se ut som et takras om du vil, veldig lav standar på mote og det som måtte bety noe hehe

+ At ALLE former for SommerKropp er velkommen :)




Har du lyst å strekke litt på beina kan man gå rundt Hesteholmen, det er en FLOTT tur! Hvis me går tur om kwellen og sitter på berga går me på baksiden av det du ser bak meg i bildet. Der er det FLOTTE svaberg og nydelig
å få med seg solnedgangen :) 



Løvetann og.....



....Hestehov i skjønn forening!



Kaffi"pause"Kos er et møst :)
Eller en Kwil - alt etter som :)



UANSETT hvor me er, ja så finner Ali en "Topp"!!!
Verre enn onga! Han skal ALLTID balansere og opp høyeste mulig og så må eg ta bilde, ja og bildet ble jo flott da :)
Fineste habibi`en min :)

Tenk du; neste måned har me søvbryllup og me har vært samme i nesten 26 år <3 



"Trøtt i Trynet"
Sånn går det når man snur i senga og blir med på tur :)



FANTASTISK Flott!



Men, dessverre så er ikkje kontrastene
så veldig lang borte.....
Rett utenfor bilde i høyre kant står det en DIGER "GassReaktor" dings.....TRIST at sånne ting skal fylle opp den flotte kystlinja vår.....meeeen det er vel
gjerne en nødvendighet...?

(Syns forøvrig at dette bilde ble ganske flott egentlig! Imponert over kameraet
på den nye mobilen/P9 Huawei. ANBEFALES! )


Er allerede på min 2.kaffikopp så det er på tide å komme seg i en sommerhabitt! Har i halsvima da eg sto opp satt på en maskin med klær- her gjelder det å benytte seg av vind
og noen og 20 grader. Blir vel hurtigtørking i dag??

At eg ligger bakpå med klevasken er ingenting eg skjule,
men eg får ta det litt rolig så ikkje naboen tror eg har samlet opp gjennom hele vinteren hehe

Ali er i sving på kjøkkenet, ja det har han vært siden halv 9!! Entrecot`en og all slags tilbehør ligger klar :)

Om det blir tur vil dagen vise,
men kose oss, ja det skal me :) 
Dagen skal NYTES okke som!





Håper du også har nydelig vær!
KOS deg og NYT det!
UT og få fregner!







Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :)

Ingen kommentarer: