torsdag 26. mai 2016

Tenk du, Ali er jo Musikalsk!


I kwell gikk turen til Hafrsfjord <3 Siden stranda var FULL av folk! (Det er der Sverdene er) kjørte me forbi og lenger ut i fjorden
og fant oss et fredelig sted, gikk et stykke på sykkelstien
og jammen sto det en benk der!
Perfekt til å kose oss med kaffi :)

Planen var å gå tur langs med og forbi stranda og utover, men parkering der kunne me som sagt bare glemme

Må si eg er VELDIG fornøyd med min nye mobil; Huawei P9!
Syns dette bilde over ble utrolig flott!



Ingenting er bedre enn en fredelig kopp kaffi i det fri :)



Helt i vannkanten




Helt inne her til høyre foran skogholtet er Sverda
 men det får bli neste gang :)



Jr og de skulle slutte tidligere på trening i dag derfor tok me de siste 20 min med venting i skolegården!
Ja bare sånn at Ali kunne leke seg litt hehe

Tenk så flott det er å ha slike svære instrumenter montert
i skolegården! WOW sier eg bare!

Det var 2 svære klokkespill og et....



...trommesett :)



Flott lyd var det også :)



Prøver å laste opp en film her, men det ser spøke ut!
Hvis du ikkje ser noen film her kan du gå inn på
SnapChat finne meg @vibbedille
så kan du høre hvor flott Ali spiller hihi



Ali har bakt i dag og dette smakte etter et par timer ute :)
Brød med pesto, basilikum og ost inni <3


Nå er Rocky VI i gang og eg skal kose
meg med strikketøyet :)





NYT Kwellen <3 






Go`klem fra ei litt trøtt Vibbedille :)

Ingen kommentarer: