søndag 29. mai 2016

Strikk en Koselig Barsel Overraskelse

Annita Wilschut

Hva er egentlig en Barselgave? Jo det kan jo være så mange egentlig. Alt hva en Baby eller for den slags skyld en nybakt mamma trenger :) Nå i første omgang har eg tenkt
å fokusere på den nye verdensborgeren og eg har lyst å lage til en kurv, koffert etc med litt diverse opp :)
Det beste med dette? Det koster ikkje en formue i form av penger, men KUN egen innsats som bare betyr KOS så dette er en Vinn-Vinn Gave - Sånt kan man jo like :)

Nå har me en god del nieser og nevøer og noe som er kjekt er å se BarselGaver som FORTSATT er i bruk!
Ja de fleste nevøer/nieser er nå blitt store og den første gaven lever ennå :) Dette er da kosedyr og tepper som eg strikket da de ble født! Dette har eg tenkt å fortsette med nå når Grandnieser/nevøer kommer til for det er så koselig :)

Eg snapper til meg passende oppskrifter så snart eg ser eg, ja som disse eg fant nå i kwell:


Bildet over


HVEM blir vel ikkje forelsket i en slik søt ape?
Du kan strikke den i hvilken farge du vil og du kan jo også lage flere plagg :) Oppskrifter på plagg til denne apen
finner du HER og HER!



Annita Wilschut




Annita Wilschut





Eg holder på med mine egne Barselgaver
og koser meg masse :)

Er i full sving med en ny Sau og NÅ får den det uttrykket eg var på jakt etter! Den blir også mye mykere siden eg har gått opp til pinne 3,5 i steden for 3 :)

Kommer ikkje til å vise hele Barselgaven før ETTER at den er gitt av obvious reasons :)

Men det er så KOSELIG å Dulle med slikt! Dette betyr at eg må inn til Stavanger en tur i løpet av Sommeren for NOE må eg bare kjøpe så noen kroner vil det koste,
men det skal eg stå i hehe

Gleder meg til å vise hva eg planlegger :)



Dagen i dag har i grunnen vært ganske sløv, Ali ble sittende ute siden sola kom frem så han har begynt å leke med brunfargen. Eg tok meg heller en lengre dusj og rigget meg til inne med strikketøyet :) Var så mye Hyling og Skriking ute (Små sutrende barn...) og DET var eg ikkje i humør til i dag hehe

Har startet på sesong 2 av SKAM og skal fortsette med den etter at eg har sett Finalen på Robinson mens eg nyter fortsettelsen på strikketøyet :)
Fine søndag nok det :)






KOS deg og ha en
Herlige Kwell :)







Go`klem fra ei litt sliten Vibbedille :)

Ingen kommentarer: