lørdag 21. mai 2016

Stor eller Liten Rompe? Liten betydning! -Flotte StrikkeOppskrifter


OGE Knitwear Design

Ja, som me så mye annet kommer gammel mote flyvende opp som det Hotteste av det Hotte!
Strikkerelaterte Grupper på Facebook florerer av all slags romper og eg slenger både den ene og den andre bak øret, men denne klarte å få frem Paypal`en fortere enn fortest!

YES! Denne skal strikkes, Ju Bett! Tror, eller eg er NØDT
å strikke alle 3 delene, ikkje sant!? Ja eg mener, det er jo trossalt en JenteBaby i vente :) Åååå det kribler! :)


Bildet over
Str 3/6-6/9-9/12 måneder



Loren Cherensky

Yes! Dette er jo noe eg kunne ha strikket til meg selv!




Florence Merlin

3-6 mnd



Sara Langvik Berge

Dette må vel være drømmen både å strikke og bruke!

Str 0/3 - 3/6 - 6/12 mnd 2, 3/4, 5/6 år
NORSK Oppskrift



Paelas Paelas

Denne fikk meg også til å åpne Paypal`en.....Denne har eg også garn til, ja like i nærheten!

Str Nyfødt -Baby-Barn
NORSK Oppskrift



Lynne Christie




Susie Haumann

Str 0/18 mnd
Dansk Oppskrift



Lilith Ubbelohde

En lekker og snerten sak 

Opp til str 44"



Patons UK

Ser du? Gammel mote er skikkelig HOT!

Opp til str 35"



Little Edith`s Knit

Str 2/4 - 6/9 - 12/18 mnd 2/3 år
Dansk Oppskrift


Det som er så fint med Romper er de fungerer like godt
vinter som sommer :) Bare bleia under i varmen og en skjorte og strømpebukse til vinteren, Åååå de er så søte :)

Så om ikkje så lenge så ser du nok Rompa mi og på Fb for eg er virkelig betatt! Har både hvitt og rosa Merino Ex Fine liggende her så det er jo så og si i boks :)

* * * * *

Selv om det er veldig lite styr med Jr er det litt RART å stå opp og han ikkje er her! Morningen i helgene er det liksom han og eg, ja eg pleier jo å digge til frokost
og servere på senga vettu :)

Tro hva han får til frokost i dag?? Av gammel vane så kjøpte eg jo søndagfrokost ingredienser i går...hihi
Kanskje det blir en sen kveldsmat på søndag heller?

Det "rare" med Ali og meg er at me gjør ingenting anderledes fordi om me er alene.....vil det si at me begynner å bli gamle??? Andre hadde gjerne tatt seg en tur på by`n,
ut å spise eller gått på kino etc Men me?

Jo me låser døra og boltrer vinduer og vil bare være ALENE! Det er jo herlig i seg selv syns eg! Hvis været letter blir det nok en tur eller 2 - det er i grunnen meldt regn hele helga
så det spørs hva det blir til...

KOSE oss, det skal me iallefall gjøre! Bare vent til i kwell, da er det EG som skal digge til Go`saker på bordet og begges favoritter er til stede :) Mmm det skal bli så godt :)





Nå må DU også KOSE
deg og nyte en Herlig
Lørdag :)






Go`klem fra ei avslappet Vibbedille :)

Ingen kommentarer: