søndag 15. mai 2016

SommerStrikketøy! -Gratis Oppskrifter


Hanne Katajamaki

Små lette strikketøy er et møst i varmen! Ikkje bare er det veldig enkelt å dra med seg ut hvor enn du ønsker å ferdes, men du blir heller ikkje svett på låra av et stort strikketøy :)

Da er votter generelt veldig greit å strikke på + at du samtidig kan bygge deg opp et solig Julegave Lager :)
Smart ikkje sant? 2 fluer i en smekk :)


Bildet over



Tiina Kuu




Tiina Kuu




Mone Drager




Pinneguri

Disse har eg på lista over MÅ HA TIL HØSTEN!

Norsk Oppskrift



Stephanie Sun




Kan tro me har det KOSELIG!
Amira kom hjem i går kwell og me ble sittende å skravle
og kom oss ikkje i seng før rundt kl 04!
Solstråla Amira sov over og vekket meg halv 11
og me bare koser oss :)

Nå har hun dratt Jr med seg på badet for 17.mai klippen - dette blir spennende!
Han er alltid KNALLFLOTT når hun har klipper han!
Han fikk flere frisyrebilder å velge blant så eg gleder meg! Nei, Amira er ikkje frisørutdannet, men hun har klippet Jr siden han var liten og det blir alltid veldig bra!

Ali har innvadert kjøkkenet og lager fylte Squash til middag! Kan tro det er kjempegodt!
Hvis eg klarer å lirke ut oppskriften kommer den nok på bloggen, han bruker moren sin oppskrift og ingen kan lage libanesisk mat bedre enn henne :)

Skal bare kose oss i dag, men eg dropper nok
innom en tur senere også :)







KOS deg og ha
en SUPER dag :)






Go`klem fra ei Glad Vibbedille :)

2 kommentarer:

Tika sa...

Åh, så mange fine oppskrifter. Her ble strikkelista plutselig enda lengre :) Og jeg som nettopp bestilte garn til to gensre/jakker til meg selv...

Vibbedille sa...

Gjlr ingenting det for små pulsvotter er greit å ha innimellom og npr genseren blir for stor til å dra med ut, ja så tar du med vottene 😊 Kos deg 😊😊😊