fredag 20. mai 2016

Sommerlig og Luftig -StrikkeOppskrifter

Anne B Hanssen

Eg har presisert det flere ganger;
Ull og Alpakka fungerer veldig fint på sommeren!
Hvis det i tillegg strikkes luftig, dvs på litt tykkere pinner blir det nydelig å ha på seg :)

Et annet garn som er nydelig på varme dager er Kidsilk og eg har funnet noen virkelig lekre og luftige plagg kan du tro!
Nå er disse strikket i Rowan Kidsilk Haze - et ganske dyrt garn! det koster ca 120,- kr pr 25 gram! Du kan like godt bruke Kidsilk fra Drops - den koster 34,- pr 25 gram
og har samme løpemeter :)


Bildet over
Strikket i Rowan Kidsilk Haze
Opp til str 53"



Anne B Hanssen

Opp til str 52"
Strikket i tynn 100% Lin



Anne B Hanssen

Opp til str 49"
Strikket i Rowan Kidsilk Haze



Anne B Hanssen

Denne falt eg for! fargene var også lekre!

Opp til str 52"
Strikket i Rowaan Kidsilk Haze



Anne B Hanssen

Opp til str 42" (Men veldig elastisk)
Strikket i Alpaca Supefine



* * * * *

Da har eg fått melding fra Jr og han er fremme i Lysebotn, det tok 3,5 time å komme seg dit så ble jo litt av en tur hehe Vet ikkje om han var forberedt på så pass lang tid.
Fikk nettopp et bilde og de holdt på å koble PS4 så fredagsKOSEN  er iallefall i box-Ja det regner der også.....

I tillegg er det meldt skikkelig ØSENDE Regn hele helga......SÅ kjipt! Ja når han først er på ei hytte vet sjøen var det jo synd, men me får jo håper på en tur i sommer kanskje

Ali går i grunnen bare her å tvinter hehe Ja eg tror han kjeda seg litt for etter at me spiste resten av middagen fra i går tok han å bakte en vegetarpizza hehe

Anyway, HelgeKosen er i hus og i morgen kwell skal me virkelig KnuseKose oss :)
VELDIG uvant å være helt alene hjemme, men eg skal la være å "bekymre" meg og heller nyte roen, ja hvis ikkje Ali tatler hull i hodet på meg HAHA

Nå er det frem med strikketøyet :)





KOS deg og ha en
Flott fredags Kwell :)







Go`klem fra ei fornøyde Vibbedille :)

Ingen kommentarer: