lørdag 21. mai 2016

Skjønne Norske StrikkeOppskrifter + En Herlige Kwell

Britt Viken

Eg har virkelig plassert meg selv inni ei Baby-Boble om dagen og eg har jo også bare "Forkastet" alt av
EGO-prosjekter og satt i gang med litt rosa!
Mmmm det er så KOSELIG!

Problemet er jo at det til stadighet dukker opp så mye lekkert! Ikkje bare sitter eg å blar i babybøker, men det popper opp over alt, skulle nesten tro det var amme-tåke! HAHA

Kom over BestemorBitten og jammen har hun en
del fine tinga altså! Tenkte det kan være greit
å legge ut mine JenteFavoritter:



Bildet over
Str 0/3 mnd - 5/6 år

Tenk deg en liten baby i miniskjørt! Awww



Britt Viken

Str 9/12 mnd - 5/6 år



Britt Viken

Str 0/3 - 6/9 mnd - 1/2 år




Ahaaa *METT*
Nå har Ali og eg sittet i nesten 1 time å småpratet
og koset oss! Ost ER godt! Mmm

For ikkje å snakke om alt snacks`en som hører til :)



Er i grunnen begrenset hvilke oster de har på Rema,
men noe favoritter fant med da!

Liker aller best å kjøpe ost på Mega på Sola, der har de skikkelig Ostedisk + at de som jobber der VET hva de jobber med. Men, det får bli neste gang :)



Kjeks hører jo også til, her har me også hver våre
favoritter så da blir det jo litt!

Amira var innom en liten tur med MASSE kake! Hun hadde bakt hele 4 kaker til Navnedag hun var på i dag og da kommer hun hjem med kake til pappa`en sin :)
SÅÅÅ omtenksomt! Ali ELSKER jo kaker :)

Hun "stakk" av med bilen og låner den til i morgen så ergo kan hun og Jr KOSE seg med ost da :)
Små sjanser for at Ali og meg spiser det opp hehe


Nå gjelder det bare å bunkre opp med kaffi for nå er det kwell, den skal nytes, strikkes og det skal ses film-Ja me kan jo faktisk RANGLE skikkelig om me vil hehe Kjenner eg oss rett rusler me vel i seng så snart klokka nærmer seg 1 hehe







Men du?
KOS deg masse og ha
en fine lørdagskwell
og sov etter hvert Godt <3 






Go`klem fra ei Lykkelig Vibbedille :)

Ingen kommentarer: