fredag 6. mai 2016

NYTT Prosjekt!!! +Et KnallGodt Tips!


Jajaja, eg VET! Eg er sååå svak...VIPS så havnet noe nytt på pinnen her.....Tenkte som det knaget hele kwellen i går,
til slutt så bare kjøpte eg oppskrifta og DA var det gjort!!!

Problemet er bare hvilken farge eg skal bruke??
Det er garnet "Air" fra Drops me snakker om, skal eg bruke grått og Bugunder som eg også har i "Air" eller....



....Grått "Air" og Petrolfarger "Alaska"?
Begge disse garntypene har samme strikkefasthet på den samme pinnen så akkurat det burde vært greit.
ENESTE er at "Alaska" er litt tyngre

Da eg sto opp i morges var det bare rett inn på lageret,
var det første eg tenkte på da eg våknet hehe




Tina Hauglund


JA det er genseren til Tina Hauglund eg falt så hardt for!!! "Air" garnet som eg visst eg hadde på lageret var det første som ramlet i hodet mitt da eg sjekket Puno fra Rauma som den orginalt er strikket i, viste seg at det er
det "samme" garnet jo!

Dermed kjøpte eg jo bare oppskriften og når eg sjekket garnmengden i oppskrifta så står det svart på hvitt at man fint kan bruke både "Air" og "Nepal" - Dette er jo GLIMRENDE for i "Puno" kommer nemligen genseren på OVER 900,-!!!!

Og NÅÅÅ kommer det mest fantastiske TIPSET på lenge!
Drops har salg! På hva tror du???? Jo nettopp på "AIR"!!!

Så hvis DU falt for denne genseren når eg viste den i går har du nå eg god grunn til bare å kaste deg rundt og bli med på GALSKAPEN!!! JuHuuu

I steden for å betale 49,- ordinært
så koster "Air" nå KUN 32,-!
Du finner det HER! 

Eg handler Dropsgarn fra Rasmus Design AS fordi de har YPPERLIG service og er ekstremt kjappe i leveringa!
Eg har bestilt 5 nøster for eg hadde kun
4 på lager + 6 bugunder :)

Oppskriften på genseren kjøper du HER!

Strikker bare videre eg nå, men sånn helt ærlig? Garnet "Air" er helt NYDELIG, men eg syns det er litt sånn
"IIIIII" å strikke med! hehe Skjønte du det?? hehe

Anyway, eg ELSKER å ha på meg alpakka og dette blir nok
en utrolig MYK og luftig genser :)

HEKKAN me Galne har det godt!
Sånn ellers har eg strikket LITE i dag! Det eneste eg egentlig har gjort så langt er å sy på lapper på et par Marius Tøfler
og hatt på antiskli som eg herdet i stekeovnen :)

Derette kom på L.K og Sjarmøren her :) Så koselig vettu :)
En stund etter at de kom hadde Jr lyst å gå en tur med Sjarmøren, sendte med de Visa`en slik at de kunne ta en tur innom butikken å kjøpe is! Ja hekkan!
15 grader og sol her i dag jo!

Det varte og det rakk før de kom tilbake, men etter nesten
2 timer kom de hånd i hånd :) 
De hadde lekt og koset seg i barnehagen her borte :)

De skulle kjøre rett til hytta i dag så det passet fint at Sjarmøren fikk med seg et par nye tova tøfler :) 


BesteKompiser disse 2 <3 




Har i grunnen bare sittet her i dag og det skal eg fortsette meg! Verker en del i ryggen så eg får se hvor mye strikking det blir, men strikke skal eg uansett :)

Har tent lys og skal KOSE meg okke som!
Ali laget et DIGER skål med PastaKyllingSalat!
Mmmm det er så GODT! *Mett*






KOS deg DU også og ha en
Herlige Kwell :)







Go`klem fra ei Ivrig Vibbedille :)

Ingen kommentarer: