mandag 2. mai 2016

ØnskeLista Mi -GarnPakker

Garnius

Skal slettes ikkje legge ut hele "To-Do" lista me, nei nei,
det hadde blitt et HIMLA langt innlegg HAHA Men da eg var inne hos Garnius fikk en annen type liste,
nemligen ØNSKELISTA!
Dvs at eg kan sende denne rundt til familien når det nærmer seg Bursdag og Jul, me har Sølvbryllupp neste måned, kan eg sende den rundt da tro?? Hmmm det må vurderes hehe

Anyway, dette er ikkje oppskrifter, men GARNPAKKER,
dvs eg får alt eg trenger til prosjektet i en pakke OGSÅ inkl oppskrifta. Da er det jo mer sjanse for at eg faktisk strikker den, ja når garnet også er på plass :) Digger sånn eg :)
Hvis ikkje har jo oppskrifter en lei tendens til å bli
liggende på ei "To-Do" liste, ikkje sant!?

Jakken over er jo faktisk en DRØM og eg ville hattt den akkurat som på bildet :) Sart og Sommerlig,
en skikkelig Gla`Jakke :)


Bildet over
STRIKKEPAKKE



Garnius

STRIKKEPAKKE



Garnius

STRIKKEPAKKE



Garnius

Herlig herlig, denne eg ha til Høsten/Vinteren igjen!
Eg VET at Andes er et NYDELIG garn så dette blir perfekt!


STRIKKEPAKKE
Flere fargevarianter


Nå er det bare å vente til Skattepengene kommer MoHaaaaa
Ja eg syns absolutt de bør brukes til noe fornuftig hihi

* * * * *

Vettu? Nå har eg KUN 2-3 omganger igjen av mønsteret, dvs eg nærmer meg armdeling ganske kjapt nå!
Ali er i sving på kjøkkenet og baking er på agendaen; PestoSnurrer visst nok ;)

Dvs her i stua praktiserer ME TIME, jepp, Jr koser seg med sin egen Me-Time på rommet sitt :)

Ute er det et forykende vær og eg har vært UTE!
Kledde meg god ja, men FY det var surt!
Nå skal eg bare pakke meg inn i et ullteppe (DET ER MAI!) og kos meg med strikketøyet :)






KOS deg og NYT en
Flott ettermiddag og kwell :)







Go`klem fra ei litt søvnig Vibbedille :)

Ingen kommentarer: