søndag 22. mai 2016

Mister neste puster her eg...... -Fantastiske StrikkeOppskrifter

Designs By Romi


Eg blir fullstendig matt og svett av alt det lekre som til stadighet dukker opp! Fy søren det er så mye fint og ikkje minst dukker det opp bare flere og flere flinke designere -IMPONERT!

Eg ble retten og sletten BERGTATT av sjalet over her, ikkje bare av mønsteret, men også FARGENE slo an hos meg, eller hva sier du??



Nå er faktisk ikkje dette mønsteret i salg ennå, MEN, det me kan gjøre er å forhåndsbestille DENNE BOKA til
Katie Davies! Jøss! Tror faktisk eg har plass til den i hylla mi, har du??



Designs by Romi




Designs by Romi




Designs by Romi




Designs by Romi



Etter alle de flotte sjala eg ramler over burde eg jo brukt sommeren på å strikke de, ja sånn at eg kunne ha bunkret opp skrikkelig til høsten/vinteren!
Det er sååå mange eg VIL/MÅ ha!


* * * * *

Nå er begge ungene i hus og alt er bare velstand! Jr kom hjem med kutt på nesa etter en feilslått BackFlip og gravskitten bakend på boksa - ALT tyder på at han har hatt det kjempegøy! I går hadde vært på båttur utover mot Kjerag og se så på Bolten fra sjøen!

Eg er overlykkelig over stygt vært for da ble
det ingen tur opp! hehe

Ble ostebord i dag også og begge ungene har maulet og koset seg, Jr har trukket seg tilbake til rommet og Amira
og eg ser på RobinsonEkspedisjonen :)




KOS deg!
Etter hvert må du ha
en riktig God Natt :)






Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille :)

2 kommentarer:

Wenche sa...

Hver gang du kommer med nye oppskrifter og forslag så tenker jeg nei, ikke se! Må allikevel og jeg blir bare helt matt av alt jeg vil lage.

Unknown sa...

Har allerede bestilt boka. Den har stått på lista en stund.
Gleder meg til den dumper ned i postkassen i juni.
Ha en fin kveld. Klem..