søndag 8. mai 2016

Luftige Sommer Sjal -GRATIS StrikkeOppskrifter

Little Church Knits

Eg bruker sjal, sommer som vinter! Det er alltid herlig å ha med et sjal i veska når man går på stranden :) Lurt hvis det f.eks er veldig windy slik som her i vest eller hvis du skulle være uheldig å bli solbrent på rygg og skuldre.
MEN, aller mest er det lekkert over en stroppløs sommerkjole eller bare rundt livet over en badedrakt -
Eg bruker alle varianter :) 


Bildet over



Tetiana Otruta




Janina Kallio




Justyna Lorkowska




Threebagsfulled




Gail Tanquary




Eg har tatt på en lang tynn SommerKjole i dag og sjalet ligger klart om me skal ut. Derimot har eg ikkje strikket sjalet,
men det er en stor Kasmir Stole fra Afghanistan :)
Det er også veldig svalt og godt i varmen - Ja for HER er det varm skal eg si deg, men den FORBASKA vinden ødelegger en del! Er faktisk hele 24 gr og kletørken går jammen unna, selv om Ali har sprungte etter stativet 2 ganger til nå!
*Hvor er kamera når man trenger det fort!* hehe

Når det blåser så SYKT her oppe så er det vel tilnærmet STORM nede ved havet! Jr hadde litt lyst å gå ned til Sjøbadet som er 5 minutter unna:

Flott ikkje sant? Er nok mange her i dag, men vil tro at de på HOLDE på alt de har med seg :)


Me drøyer en evn tur til etter middagen, Ali har fått en dum bihuledag og det gjør det jo ikkje bedre :(
Kanskje det løyer litt til kwellen?


Tror bare eg tar opp strikketøyet
og koser meg frem til middagen :)





KOS deg og ha en
Fortsatt flott ettermiddag :)







Go`klem fra ei varm Vibbedille :)

Ingen kommentarer: