fredag 20. mai 2016

Lekre Antrekk til Stranda! -Gratis og Norske Strikke/HekleOppskrifter

Drops Design

Da er et vel bare antrekket som mangler for en perfekt
og koselig dag On the Beach!
Eg pleier alltid slenge en solkjole over hodet-
over badedrakten, dermed trenger eg ikkje styre med skift på stranda + at når du går hjem er du like fine som når du kom :) Enkelt og greit, men eg ser jo her at det er PÅ TIDE
å oppgradere den solkjolen eg bruker hehe

Hadde virkelig gjort seg med en lett og luftig en i friske farger!
Dessuten kunne eg tenkt meg en Bikini Top
til bruk på terrassen :)

Er du klar for å entre stranda? Alt dette her er i grunnen Swisj-Swisj å strikke eller hekle så det er bare å sette i gang da er du iallefall klar til Fellesferien  :)


Heklet



Drops Design


Strikket




Drops Design

Heklet



Drops Design

Strikket



Drops Design

Heklet



Drops Design

Heklet



Drops Design

Heklet



Drops Design


Strikket



Du Store Alpakka/ Kari Hestnes

Strikket og Heklet



Drops Design

Heklet



Drops Design

Strikket


Da skulle vel både DU og EG være GODT skodd for en PERFEKT og ikkje minst varm og fin SOMMER!
Det eneste som gjenstår er jo at VÆRET står til forventningene og ikkje minst KRAVA!

Ahaaa gi meg ei sørlandperle og en skjønn skjærgårds ferie!
Drømmer om solbading på brygga og Kvittling fiske
i morgentimene! Mmmm snakk om å ha gode barndomsminner fra Farsund....
Gid eg kunne ha gitt dette til ungene våre <3

Ja eg ville heller hatt 1 uke på sørlandet enn 2 uker i syden!
Ingenting slår dette! Sitte ute på en sval terrassen
i skumringen og høre litt bølgesvulp pga flo og ro ut langs berget i natten og rake krabbe....
EVENTYR FERIE spør du meg :)


KLASK! Der var eg tilbake, FYSJ som regnet pisker på ruta her, ja og KALDT er det også!
Det kalles visst FORsommer.....Syns virkelig me fortjener en VARM og solfylt sommer i år, var ikkje mye me så til
den i fjor....SKANDALE!

Uansett, nå er det duket for ei BarnLØS helg!
Hmmm *Skummelt*
Ut å handle om ei stund, skal bare få Jr av gårde først :)






KOS deg masse og NYT
ei Flott helg, sol eller ei :)







Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :)

Ingen kommentarer: