onsdag 11. mai 2016

Grønt ER Skjønt!


YES!
Som mange av dere tippet så dalte eg ned på LimeGrønt! Sto veldig mellom denne og Petrol, men siden PT3 var mest likt Air i kvaliteten ble det dette :)

Nå er eg halvveis i mønsteret og har fått begge ermene på en tråd og fra nå av er det full rulle nedover.

Genseren skal være innsvingt, men nå skal eg først måle den under ermene og så hva omkretsen sier.
For hvis den ikkje er så vid, ja da dropper eg svinginga
og strikker rett ned :)



Veldig oversiktelig og fint mønster og diagrammet er veldig klart og tydelig :) SÅNN kan man like :)

Oppskrift på "Sofies Mamma" kan du kjøpe HER!




I dag har eg gjort en liten investering, en investering i huden min og "bekjempelse" av rynkene!
Har i grunnen aldri brukt spesifikke kremer, men har holdt med til Nivea i alle år. Fikk et tips om denne kremen
og tenkte at det er jo forsøket verdt.

Eg har ikkje fått noe særlig rynker, men eg ser hvis eg går helt oppi speilet at selve mønsteret i huden er mer synlig,
om du skjønner. Denne kremen skal gjøre synlige forskjeller etter ca 2 uker og et tydelig forbedring etter
4 uker så dette blir spennende :)

Neste gang eg er på apoteket tenkte eg å snappe
med meg Dag/Kveldskrem :)

Ja eg har kjøpt dette på apoteket, her i Tananger har med Boots og eg syns faktisk prisene til "No.7" er helt overkommelige i forhold til veldig mye annet :)

Eg går tydeligvis en rynkefri alderdom i møte MoHaaaa


Angående det Forrige Innlegget må eg jo si at eg er VELDIG glad for at så mange er enige med meg!

Er i grunnen ganske sjokka over at det var noen som mente at eg sydde puter under ermene på Jr! Dette er i så måte ikkje tilfellet, eg er slettes ikkje FOR å holde igjen på ungene. Jr både klatrer i trær og utfordrer seg selv hver dag noe eg oppfordrer han til. Han driver med tøffe idretter og eg er forberedt på en tlf nesten hver gang han er på trening hehe

Ikkje så uvanlig at du KAN, om du er uheldig, brekke en arm eller fot. Selv brakk eg armen og slo albuen ut feil vei under karatetrening! Jr har både brukket leggen
og nesa i oppveksten og har hatt utallige
skikkelig skrubbsår og blåmerker :)

Han er en skikkelig tøffing, men er det som sagt VANN inni bildet så setter eg foten ned!
Ferdig Snakka!



Sitter i grunnen å venter på at Jr skal komme hjem nå og når han er i hus er det tid for at Ali og eg tar oss en tur ned til berga og går litt :) Tar nok med kaffi`en og skal slappe :) 
Det er så koselig <3






KOS deg masse og ha en
Herlig Ettermiddag :)






Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :)

Ingen kommentarer: