søndag 22. mai 2016

Ammetåke og TanteVibber!? -Herlige Nordiske og Gratis StrikkeOppskrifter

Gralina Frie

Er blitt ganske tullete etter at me fikk vite at niesa vår venter en jente i september, Ååå denne sommeren kommer til å fly avgårde! De har jo også Sjarmøren som altså blir 5 samtidig som han blir storebror! Snakk om STAS! Det blir så koselig! Det er jo søren meg ikkje så lenge siden han gliste over hele bloggen her, ja som liten baby.....Oj som åra flyr!

Niesa vår er blitt utrolig flink å strikke kan du tro, ja eg mener; Hun tryller frem den ene kofta etter den andre, ja både til liten og stor, men det stopper meg ikkje med
å bidra til den lilles garderobe :)

Derfor vandrer eg bare videre i denne ville
eventyrverden me befinner oss i!

Fortsetter å tilfredsstiller de med reddsel for engelske oppskrifter og slenger ut et herlig knippe med NORDISKE oppskrifter, dv da si Norsk, Svensk og dansk -
regner med du fixer dette?


Bildet over
Svensk Oppskrift


Ulla Holst-O

Dansk Oppskrift



Yarn-Madness

Svensk Oppskrift



Sanne Bjerregaard

Dansk Oppskrift



Sanne Bjerregaard

Dansk Oppskrift



Anne Dresow

Dansk Oppskrift



Hilde Venevil Sandhu

Norsk Oppskrift som inneholder jakke, djevellue og sko
Veldig grei oppskrift for nybegynnere innen strikking



Sanne Fjalland

Norsk Oppskrift
Her får du et helt hefte fra Dale



Anne Dresow

Dansk Oppskrift



Der fløy jammen meg denne helga også av sted....
Fortere enn Swosj!

Men vettu ka?? Om MINDRE enn 1 mnd,
ja da er det SOMMER FERIE!
*Kikker betenkt ut på gråværet...*

Det hysteriske med dette er at eg har ikkje plantet en eneste blomst ute.....Det er jo faktisk ganske tragisk! Unnskyldningen er jo vond rygg, men jammen har ikkje været heller bidratt til å få meg i gang! Nå ser i grunnen været ganske ok ut fremover og det tar jo KUN 1 dag å få på plass noen blomster så det fikser eg kjapt, må bare får litt jord
og ikkje minst planter i hus :)

Målet får være at det skal være blomster
når ferien starter hehe

Må jo huske på at eg også har en del som skal strikkes
og som kjent har Sommeren en tendens til å fyke avgårde
og skolen starter jo før me får snudd oss.

Eg satser iallefall på at me får brukt de nye stolene MYE,
ja og de er perfekte å strikke i så min plan er
mye utendørs "jobbing" hehe


Senere i dag, uvisst NÅR, ja da kommer Jr hjem igjen! JuHuuu

Søren ikkje mye eg har tastet/pratet med han i helga! Når eg først har han på Chat`en så fyrer eg løst med spørsmål som; "Har du det gøy?""Regner det mye?""Sover du godt?"
"Vet du når dere kommer på søndag?"
Svara eg får eg følgende;
Ja-Ja-Ja-Nei

Ja helt greit det er jo et svar, men eg fortventer meg svar som; "Ja me holde på med bla bla og det er kjempegøy
og det er så fint her bla bla" hehe
Alle mamma`er vil jo vite, ikkje det?
Men eg får ta det som et tegn på at han har det så kjekt at han har IKKJE tid å taste med meg hehe

Anyway, eg ser han senere + at Amira kommer hjem med bilen så da kan iallefall de 2 KOSE seg med ost&kjeks!
Tror eg fikk NOK i går! Veldig tungt i magen gitt....


Nå derimot skal eg bare utnytte drittværet
og kose meg med ROSA Babystrikk!
Er jo en ren nytelse å strikke :)





KOS deg og ha en
STRÅLENDE Søndag :)








Go`klem fra ei GLAD Vibbedille :)

Ingen kommentarer: