mandag 25. april 2016

TØFT! -Enkle, men dog kledelige Design - StrikkeOppskrifter

Deb Hoss


Som man ofte sier; "Det enkle er oftes det beste" :)
Her syns eg absolutt dette kom til sin rett, ja for disse likte eg faktisk VELDIG godt! Da spesielt de 2 første som kun er rillestrikk, men nå er eg jo svak for den teknikken
i tillegg da <3 Helt ENKELT, enkelt og greit -BASTA!

Når du først har en slik oppskrift og hvis fasongen er kledelig på deg er det bare å sette i sving de små grå så kan du strikke hva du vil innenfor de faste "rammene", skjønner? Bruk fantasien :)

Den øverste her var i grunnen helt herlig, ja eg mener;
V-Hals!?? Mmmm lekkert!

I tillegg er det VELDIG fleksible størrelser, fra en veldig smal til gode og romslige, noe for så og si alle med andre ord-SÅNT liker man :)


Bildet over
Fra str 32" til 56"



Deb Hoss

Fra str 32" til 56"



Deb Hoss

Fra str 30" til 54"



Deb Hoss

Denne hadde litt sånn KUL `70 talls stil ;)

Fra str 31" til 55"



Deb Hoss

Fra str 30" til 56"


Kanskje dette var noe for deg?
Kledelig nå bare med en t-shirt under, eller kan du fint være bar under-Jepp, for snart skal me jo bli så brune og fine atte! Etter denne kalde våren kan det bare være en SUPERVARM sommer som venter oss :)

Disse Vestene er både strikket i ull og bomull, ja den ene er strikket i Brooklyn Tweed Shelter!! Mitt drømmegarn hehe Siden det sikkert ikkje går sååå mye garn i disse kunne eg gjerne spandert det?? Hmmm Hvis eg vinner i Lotto
(som eg forøvrig ikkje spiller...hihi) skal eg bygge et såpass stort hus at eg får et DRØMME Garnrom og da skal eg ha en egen hylle (les:Vegg!) med Kun Brooklyn Tweed garn.....
Må snart ha meg en tur på "Kreativ" bare for
å kjenne og klemme litt.....sukk

Selv om helga egentlig har vært veldig aktiv har den vært ganske sløv, ja iallefall på strikkefronten! Ja eg mener;
har strikket CA 3 runder....og det er slettes ikkje 357 m pr runde må du tro....prøv heller 32 m.....*ler*

Etter en aktiv lørdag følgte en meget sløv søndag, ja eg blir liksom slått i bakken på en måte og sitter mer eller mindre bare her å glor....KJEDELIG!

At en SÅÅÅ kjekk dag som lørdagen var skal tappe meg for så mye krefter er for meg uforståelig....Men eg har innfunnet meg med det selv om mange har 0 forståelse og DET i seg selv kan til tider være enda mer utmattende.....

Noe annet som er UTMATTENDE er når samme person til stadighet klager og KLAGER over de samme tingene
(Nei, det er ingen av dere som eg kjenner her på nett)
De tyter og sutrer, gjentatte ganger kommer du med litt løsninger, men så snur de seg og fortsetter
i samme leia videre....Slitsomt...

 Dagen i dag blir ikkje slitsom, eneste eg skal er å kjøre Jr
og en kamerat på trening, me kjører litt tidlig for Jr skal
innom GameStop å kjøpe seg PS4 + spill :)
Nå ryker bursdagspenger og oppsparte penger ut med en gang, men dette har han gledet seg til. Han har nå i forkant solgt PS3`en og ALLE spillene så han har vært flink :)

Dessuten er eg så GLAD for at moren til kameraten har sagt seg villig til å hente gutta kl 21, ergo slipper de å ta bussen :) Dvs de kommer hjem i rimelig tid og ikkje 22.30
som eg syns er ALT for sent-de er for unge
å farte rundt så sent med buss.

Men nå må eg få litt gang her! Komme meg ut av pysjen
og få fart på strikketøyet, skal også sette på en maskin med sengetøy :) Hvis sola holder seg på himmelen får eg gjerne tørket dette ut, Mmm kan bli herlig i kwell :)





KOS deg og ha en
STRÅLENDE Flott
Mandag <3





Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille :)

Ingen kommentarer: